visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones > Guia didàctica pel disseny virtual de cursos de postgrau en modalitat e-learning |
Fecha: | 2006 |
Resumen: | L'interès general de la Universitat Autònoma de Barcelona -UAB- per adequar els seus estudis i metodologies als reptes i exigències que planteja l'Espai Europeu d'Educació Superior és una inquietud persistent des de l'aprovació de la Declaració de Bolònia. Dins d'aquesta línia, el Vicerectorat de Doctorat i Formació Continuada va prendre la iniciativa d'encarregar a l'Institut de Ciències de l'Educació -ICE- i a l'Oficina de l'Autònoma Interactiva Docent -OAID- l'anàlisi d'experiències en el camp de l'e-learning i delimitar un model psicopedagògic bimodal propi per utilitzar en programes de postgrau. |
Derechos: | Tots els drets reservats. |
Lengua: | Català |
Documento: | Comunicació de congrés ; recerca |
Materia: | Estudis de postgrau ; Semipresencialitat ; Guia didàctica |
Publicado en: | Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006 |
6 p, 44.5 KB |