Innovar, reflexionar i formar comunitat des del minut zero : el repte d'una formació inicial de professors que 'sembri llavor'
Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Fecha: 2010
Resumen: El repte de la formació de professors de ciències a nivell de màster és el repte de plantar la llavor per a un nou model. Per aconseguir-ho, la innovació, la reflexió i la formació de comunitat han de ser els pilars d'una formació professionalitzadora que, sobretot, doni exemple d'una altra forma de fer a l'aula i a fora. El professorat en exercici, com a model inicial dels nous professors i possible company experimentat seu, ha de conèixer en què consisteix aquesta nova formació i, en particular, el que s'hi vol aconseguir.
Derechos: Tots els drets reservats
Lengua: Català.
Documento: article ; recerca ; publishedVersion
Materia: Formació inicial ; Innovació ; Reflexió docent ; Comunitat d'aprenentatge ; Seqüències d'ensenyament i aprenentatge
Publicado en: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 28-34, ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/225120


7 p, 138.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Centro de Investigación para la Educación Científica y Matemática (CRECIM)
Artículos > Artículos publicados > Ciències
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2011-02-07, última modificación el 2019-07-20



   Favorit i Compartir