Publicación: |
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2009 |
Descripción: |
114 pag. |
Resumen: |
El cinquè volum de la col·lecció Reculls fa una proposta metodològica basada en la formació modular per a l'aprenentatge de les competències transversals, que hauran de servir per a desenvolupar i millorar les estratègies de prevenció i intervenció dels serveis d'assessorament psicopedagògic. Una primera revisió teòrica per a conceptualitzar la proposta, dóna pas a l'experiència de responsables acadèmics de la UAB, per finalitzar amb les propostes de treball i l'estructura i continguts del pla de formació. Aquests tres eixos configuren aquest nou estudi de la UAP, que conjuntament amb els anteriors, proporcionen eines per facilitar el procés d'integració a l'EEES. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Lengua: |
Català |
Colección: |
Reculls |
Documento: |
Llibre |
Materia: |
Competència ;
Transversalitat ;
Treball multidisciplinari ;
Competències transversals ;
Aprenentatge ;
Mercat laboral ;
Formació modular ;
Valderrama Vallés, Elena ;
Bafaluy Bafaluy, Javier ;
Espuny, Maria Jesús ;
Puigvert, Gemma ;
Sala Roca, Josefina ;
Universitat Autònoma de Barcelona ;
Agència de Qualitat del Sistema Universitari a Catalunya - AQU ;
Projecte Tuning |