Màrqueting i Gestió Documental [103133]
Molero Yll, Joan Ramon
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2011-12
Resumen: Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. Saber gestionar la informació documental.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Objecte d'aprenentatge



7 p, 24.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2011-09-14, última modificación el 2023-01-29



   Favorit i Compartir