visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > ¿Cómo se presentan los conceptos y modelos en la enseñanza de la Termoquímica? : visiones distorsionadas de la ciencia en libros de texto |
Fecha: | 2005 |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: | Castellà |
Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: | Visiones deformadas ; Enseñanza ; Termoquímica ; Libros de texto |
Publicado en: | Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-6, ISSN 2174-6486 |
6 p, 603.4 KB |