¿Cómo se presentan los conceptos y modelos en la enseñanza de la Termoquímica? : visiones distorsionadas de la ciencia en libros de texto
Furió Gómez, Cristina (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Solbes Matarredona, Jordi (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Furió, Carles (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)

Fecha: 2005
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Visiones deformadas ; Enseñanza ; Termoquímica ; Libros de texto
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-6, ISSN 2174-6486



6 p, 603.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2011-10-24, última modificación el 2023-11-27



   Favorit i Compartir