La mediación analógica en la ciencia escolar : propuesta de la función modelo teórico
Adúriz-Bravo, Agustín (Universidad de Buenos Aires. Facultad de Ciencias Exactas y Naturales)
Gómez, Adrianna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)

Fecha: 2005
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà.
Documento: article ; recerca ; publishedVersion
Materia: Analogías ; Mediación ; Ciencia escolar ; Modelo teórico ; Representación
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5, ISSN 0212-4521



5 p, 125.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2011-10-25, última modificación el 2019-09-25



   Favorit i Compartir