visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Libros y colecciones > Documentos institucionales > John Elliott : |
Publicación: | Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2003 |
Descripción: | 34 p. ; 23 cm. |
Contiene: | Conté: Presentació de John Elliott per Joan Rué ; The struggle to redefine the relationship between knowledge and action in the academy: some reflections in action research / discurs de John Elliott ; curriculum vitae de John Elliott |
Nota: | El professor John Elliott és a l'actualitat Professor d'Educació al Centre for Applied Research in Education (CARE), a la School of Education, de la Universitat d'East Anglia, a Norwich, Regne Unit. Ha dirigit el CARE des de 1996 al 1999 i ha estat Degà de la School of Education and Professional Development entre el 1992 i el 1995. El seu reconeixement intel·lectual internacional li prové fonamentalment del fet d'haver desenvolupat la teoria i la pràctica de la Recerca en l'Acció, una conceptualització avui progressivament acceptada arreu, en el context del desenvolupament curricular i professional, mitjançant un extraordinari nombre de projectes de recerca col·laborativa amb ensenyants i centres educatius, així com amb altres col·lectius professionals. La Recerca en l'Acció és una estratègia de recerca social basada en el principi que són els agents els qui actuen i no les institucions, i que són les seves decisions les que compten a l'hora de dirigir l'acció social i no les reglamentacions i les constriccions institucionals. Finalment, són les evidències de la reflexió compartida les que mostren les vies de continuïtat en la millora de les intervencions. En aquest sentit, la raó final i més decisiva del progrés de les pràctiques professionals i institucionals cal buscar-la en la reelaboració conceptual i pràctica que fan els propis implicats en els contextos i en les accions. Sempre segons una lògica de responsabilitat i d'horitzontalitat a partir d'un procés metodològic de recerca, de caràcter etnogràfic, el qual permet mostrar les evidències de la relació entre la intencionalitat de l'agent, individual o col·lectiu, i els resultats de les seves accions. |
Nota: | Nomenament 27/02/2003. A proposta de Facultat de Ciències de l'Educació. Investidura 23/10/2003. Padrí: Joan Rué |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català i anglès |
Título addicional': | Struggle to redefine the relationship between knowledge and action in the academy |
Colección: | Doctor honoris causa ; Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona) |
Documento: | Conferència acadèmica |
Materia: | Investigació en acció en l'educació ; Educació ; Currículums (Ensenyament) ; Elliott, John |
Llibre de l'acte d'investidura 34 p, 403.0 KB |
Discurs inaugural de John Elliott a l'acte d'investidura 16 p, 138.3 KB |
Discurs del padrí de l'Honoris Causa 8 p, 43.3 KB |
100x140, 4.8 KB |
350x263, 20.9 KB |
350x263, 19.3 KB |
350x263, 17.8 KB |
350x263, 20.6 KB |