Estudi de casos de biologia ambiental [100844]
Martínez Vilalta, Jordi, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Biociències
Data: |
2012-13 |
Resum: |
Aquesta assignatura pretén formar l'alumnat en l'anàlisi i valoració de problemàtiques ambientals reals i de les seves opcions de gestió, posant èmfasi en una anàlisi multicriterial que integri els pros i contres de les diferents opcions i els compromisos que plantegen. Les problemàtiques es plantegen com estudis de casos i la seva anàlisi implica, d'una banda, la integració i consolidació de coneixements i competències adquirides en assignatures cursades en semestres anteriors i, de l'altra, l'adquisició de diverses competències transversals i de coneixements nous associats a les temàtiques específiques dels casos. Els objectius concrets són els següents: (1) Analitzar de manera rigorosa un problema ambiental determinat a partir d'informació proporcionada pel professorat i d'informació addicional obtinguda de manera autònoma per l'estudiant. (2) Identificar diferents opcions d'actuació a partir del plantejament d'un problema ambiental concret, i quantificar (sempre que sigui possible) i valorar les implicacions ambientals actuals i futures de les diferents alternatives de gestió plantejades, incloent les interaccions entre diferents factors. (3) Comunicar de manera efectiva els resultats d'estudis d'anàlisi i diagnòstic d'una problemàtica ambiental determinada. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Biologia Ambiental [2500251] |
Pla d'estudis: |
Grau en Biologia Ambiental [813] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics >
Guies docents
Registre creat el 2012-06-19, darrera modificació el 2023-01-29