Articles publicats

Articles publicats 3 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
7 p, 73.2 KB La utilització d'internet per part de Barack Obama transforma la comunicació política / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
L'article centra el seu objecte en les innovacions introduïdes per la campanya de Barack Obama en la utilització d'internet per comunicar-se amb els electors, aconseguir recursos econòmics i mobilitzar els seus seguidors. [...]
The article describes the innovations introduced by Barak Obama's campaign in how to use the internet as a tool to communicate with electors, in fundraising and in mobilising his supporters. It also describes how the new President is using the web as a government tool. [...]

2009
Quaderns del CAC, Núm. 33 (12 2009) , p. 35-41  
2.
8 p, 611.9 KB Les primeres locutores de ràdio a Catalunya, dels inicis de l'invent al primer franquisme / Espinosa-Mirabet, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
Aquest article posa de manifest el paper preponderant que tingueren les locutores en les emissores de ràdio que operaven a Catalunya sota l'epígraf EAJ durant els anys vint i trenta del segle XX. Les locutores foren les primeres professionals del mitjà que crearen programes (els femenins) amb un format que més endavant es coneixeria com a magazín, en un moment històric (anys vint) en el qual la ràdio estava plena de conferències i xerrades. [...]
This article examines the major role of female radio presenters in Catalonia as pioneers in creating new programme formats: magazines. The study highlights the major influence of the way radio was presented by these women, who lived exclusively from their radio work and, in many cases, for example during the Civil War, were the only presenters that were heard. [...]

2009
Quaderns del CAC, Núm. 33 (12 2009) , p. 125-132  
3.
2 p, 49.6 KB Com arribar a l'èxit sense morir en l'intent / Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Obra ressenyada: J. P. ARTERO MUÑOZ, Modelos estratégicos de Telecinco(1990-2005). Madrid: Fragua, 2007. (Colección Biblioteca de Ciencias de la Comunicación ; 10).
2009
Quaderns del CAC, Núm. 33 (12 2009) , p. 137-138
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.