Documents de recerca

Documents de recerca 12 registres trobats  anterior11 - 12  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
184 p, 3.4 MB Contextual word spotting in historical handwritten documents / Fernández Mota, David ; Lladós, Josep, dir. ; Fornes Bisquerra, Alicia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació
Existen incontables colecciones de documentos históricos en archivos y librerías repletos de valiosa información para historiadores e investigadores. La extracción de esta información se ha convertido en una de las principales tareas para investigadores del área de análisis de documentos. [...]
There are countless collections of historical documents in archives and libraries that contain plenty of valuable information for historians and researchers. The extraction of this information has become a central task among the Document Analysis researches and practitioners. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
12.
43 p, 2.1 MB El WOM com a eina de comunicació per a impulsar les vendes : cas focalitzat en les cremes antiage / González Mascaraque, Tatiana ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El WOM és actualment una eina incipient que comença a desenvolupar-se dins d'un pla de marketing, no obstant això, moltes marques continuen sent escèptiques al WOM i continuen apostant per mitjans i vies convencionals. [...]
El WOM es actualmente una herramienta incipiente que empieza a desarrollarse en un plan de marketing, sin embargo muchas marcas siguen siendo escépticas al WOM y continúan apostando por medios y vías convencionales. [...]
WOM is nowadays an emerging tool that begins to develop a marketing plan, however many brands remain skeptical and are continuing doing campaigns in conventional media. In this study we define and interpret Word of Mouth as a viable media to include in whatever communication plan.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 12 registres trobats   anterior11 - 12  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.