Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 240 registros  inicioanterior231 - 240  ir al registro: La búsqueda tardó 0.04 segundos. 
231.
18 p, 233.4 KB Recycling high culture in science fiction : Homer and Shakespeare in Dan Simmons's Ilium and Olympos / Campos Arjona, Rubén ; Martín Alegre, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
In this dissertation I discuss the way SF, and more specifically Dan Simmons, brings a new perspective to the postmodern debate of high vs. low culture. To do so, I analyze the way readers with different cultural backgrounds will tend to react to the use high culture in SF, a literature still considered 'low' by many. [...]
En aquesta dissertació es discuteix de quina manera la Ciència Ficció, i concretament en Dan Simmons, ofereix una nova perspectiva respecte al debat postmodern d'alta cultura vs. Baixa cultura. Per fer això, analitzo la manera en la que lectors amb diferents rerefons culturals tendeixen a reaccionar a l'ús de l'alta cultura a la Ciència Ficció, un gènere considerat 'popular' encara avui dia. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
232.
27 p, 504.3 KB Social rejection : challenging the freed slave community in Toni Morrison's "Beloved" / Díaz Inglés, Manuel ; Pujolràs i Noguer, Esther, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of this essay is to provide an analysis of the complex social system rooted at the very heart of the ex-slave communities such as the one depicted in Toni Morrison's "Beloved" and provide an explanation for Cincinnati's rejection of Sethe. [...]
L'objectiu d'aquest article és analitzar el complex sistema social articulat al cor de les comunitats d'ex-esclaus com la que apareix a la novel·la "Beloved", de l'autora Toni Morrison, i trobar una explicació plausible al rebuig social que pateix la Sethe, la protagonista. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
233.
20 p, 489.8 KB Holmes and Watson or Sherlock and John : a homoerotic reading of Conan Doyle's characters in BBC's "Sherlock" / Caro Lancho, Melissa ; Martín Alegre, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper analyzes the BBC series Sherlock from the point of view of Gender Studies, and specifically within the theories of Queer Studies. The paper starts by analyzing some scenes in the short stories by Sir Arthur Conan Doyle and exposes the theory which then is applied to the television series. [...]
Aquest treball analitza la sèrie de la BBC Sherlock des del punt de vista dels Estudis de Gènere, i específicament dins de les teories dels Estudis Queer. L'article comença analitzant algunes escenes en els relats de Sir Arthur Conan Doyle i exposa la teoria que després serà aplicada a la sèrie de televisió. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
234.
41 p, 722.4 KB Writing in an EFL context : an insight into young English learners' writing skills / Clúa Artero, Joana ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of this paper is to analyze how a group of 10-11 year-old EFL students improve their writing skills over a period of one academic year taking into account their attendance or non-attendance to extracurricular English classes. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és analitzar com un grup de nens de 10-11 anys que tenen l'anglès com a segona llengua milloren les seves habilitats d'escriptura durant un període acadèmic d'un any tenint en compte la seva assistència o no assistència a classes extraescolars d'anglès. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
235.
14 p, 651.5 KB Portraying Irish working-class women in love : the consequences of patriarchy in Roddy Doyle's "The woman who walked into doors" / Diaz Bautista, Diana ; Martín Alegre, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Roddy Doyle presents the story of Paula Spencer, the narrator of The Woman Who Walked into Doors (1996). Paula is the mother of four children, an alcoholic, long-term unemployed and battered by her husband Charlo. [...]
Roddy Doyle ens presenta la història de la Paula Spencer, la narradora de The Woman Who Walked into Doors (1996), traduïda al català com "La dona que ensopegava amb les portes". La Paula és mare de quatre fills, alcohòlica, desocupada i maltractada pel seu marit Charlo. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
236.
31 p, 484.6 KB Teacher's role in the classrooms : enhancing second language learners' motivation / Domingo Mas, Aina ; Reeves, Alan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Motivation has always been a topic of debate in relation to second language acquisition. It is clear that the teacher plays a major role in student motivation within the educational field. The purpose of this paper was to describe and analyze the strategies used by the two research subjects of this study. [...]
La motivació ha estat sempre un tema de debat en relació a l'adquisició d'una segona llengua. És evident que el professor juga un paper molt important en quan a la motivació de l'alumnat dins del camp de l'educació. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
237.
28 p, 480.8 KB Is "the younger the better" the profile of the successful English language learner? / Rodríguez Laveda, Adriana ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper seeks to explain why the phallacy of "the younger the better" does not apply in Catalan schools as their limited-input situation does not allow students to take advantage of the benefit that starting at an early age has in naturalistic language settings. [...]
Aquest treball busca explicar perquè la fal·làcia que defensa que com abans es comença a aprendre una llengua, millors són els resultats no funciona a les escoles públiques catalanes ja que l'exposició a la llengua estrangera és limitada i per tant no permet als joves estudiants aprofitar-se dels beneficis d'aprendre una llengua en un context d'immersió. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
238.
21 p, 211.0 KB "I was a kind of bastard of the West" : James Baldwin's search for national identity in exile / Ballesteros Sabater, Lucas ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This essay presents the figure of the African American writer James Baldwin who carried out a prolific literary career in which he focused his attention on trying to find out who he was. Throughout the pages of this essay the reader is going to discover the tough task of self-knowledge that James Baldwin underwent in his early life as an expatriate in Paris.
Aquesta redacció ens presenta la figura de l'escritor afro-americà James Baldwin que va dur a terme una prolífica carrera literària per la qual ell finalment va poder descobrir qui era. Al llarg de les pàgines el lector s'endinsarà en l'àrdua tasca de coneixement de si mateix que James Baldwin va experimentar durant la seva joventut com a exilat a Paris.

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
239.
84 p, 972.0 KB "Searching for the ghost of Tom Joad" : resurrecting Steinbeck's gaze / Bayo Ibars, Anna Ma. ; Owen, David 1962-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This dissertation involves a close reading of Springsteen's lyrics in relation to the thematic concerns of the Tom Joad album. Enquiring into the sometimes multiple levels of significance that these lyrics can be seen to express, in order to show the manner in which Springsteen mirrors the broader thematic concerns of Steinbeck's The Grapes of Wrath' s novel but also adapts and reinterprets these themes for his own time. [...]
Aquesta tesina comporta una lectura molt acurada de les lletres de les cançons del àlbum de Tom Joad de Springsteen, aprofundint en els múltiples nivells de significat que aquestes lletres semblen expressar amb l'objectiu de demostrar la manera amb la que Springsteen miralla el gran ventall temàtic que tant preocupava a Steinbeck en la seva novel·la The Grapes of Wrath, tot i tenint en compte que Springsteen reinterpreta i adapta aquests temes en el seu propi context. [...]

2011  
240.
71 p, 511.8 KB Implementing CLIL in a primary school in Spain : the effects of CLIL on L2 English learners' oral production skills / Bret Blasco, Anna ; Victori i Blaya, Mia, dir. ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This study presents the results of implementing a CLIL programme in a Catalan primary school three years after the onset of the implementation. The main objective of this investigation was to determine the effects of CLIL on students' L2 English oral performance in terms of Complexity, Accuracy and Fluency (CAF). [...]
Aquest estudi presenta els resultats de l'aplicació d'un programa AICLE en una escola a Catalunya tres anys després de la seva implementació. L'objectiu principal d'aquesta investigació va ser determinar els efectes del programa AICLE en les destreses orals en anglès dels estudiants, mitjançant mesures de complexitat, precisió i fluïdesa. [...]

2011  

Documentos de investigación : Encontrados 240 registros   inicioanterior231 - 240  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.