Implementing CLIL in a primary school in Spain : the effects of CLIL on L2 English learners' oral production skills
Bret Blasco, Anna
Victori i Blaya, Mia, dir.
Pladevall Ballester, Elisabet, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Fecha: 2011
Resumen: This study presents the results of implementing a CLIL programme in a Catalan primary school three years after the onset of the implementation. The main objective of this investigation was to determine the effects of CLIL on students' L2 English oral performance in terms of Complexity, Accuracy and Fluency (CAF). The results obtained suggest that CLIL learners outperform non-CLIL learners not only in fluency, but also in syntactic complexity. However, despite the encouraging results, the study concludes that further research which transcends the methodological limitations observed in the study is needed in order to confirm the results.
Resumen: Aquest estudi presenta els resultats de l'aplicació d'un programa AICLE en una escola a Catalunya tres anys després de la seva implementació. L'objectiu principal d'aquesta investigació va ser determinar els efectes del programa AICLE en les destreses orals en anglès dels estudiants, mitjançant mesures de complexitat, precisió i fluïdesa. Els resultats obtinguts suggereixen que els estudiants AICLE superen els alumnes no AICLE no només en fluïdesa, sinó també en complexitat sintàctica. Malgrat els resultats, però, l'estudi conclou amb la necessitat de portar a terme estudis que transcendeixin les limitacions metodològiques en aquesta investigació per tal de confirmar els resultats obtinguts.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès
Titulación: Estudis anglesos [2500245]
Colección: Facultat de Filosofia i Lletres. Màster en adquisició de l'anglès i comunicació intercultural
Documento: Treball final de grau
Materia: Anglès ; Ensenyament ; Estudiants catalans



71 p, 511.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Filosofía y Letras. TFM

 Registro creado el 2011-09-24, última modificación el 2024-05-26



   Favorit i Compartir