Materials acadèmics

Materials acadèmics 40 registres trobats  anterior9 - 18següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
9.
6 p, 109.1 KB Disseny de Software [102759] / Serrat Gual, Joan ; Fernández Mota, David ; Bolta Torrell, Helena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Un cop el propòsit d'un software s'ha determinat mitjançant l'anàlisi de requeriments, els desenvolupadors de software dissenyen una solució. Aquesta va des de l'arquitectura dels seus components (classes, mòduls. [...]
Once the purpose of a software has been determined through the analysis of requirements, software developers design a solution. This goes from the architecture of its components (classes, modules . . [...]
Una vez el propósito de un software se ha determinado mediante el análisis de requerimientos, los desarrolladores de software diseñan una solución. Esta va desde la arquitectura de sus componentes (clases, módulos . [...]

2021-22
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Enginyeria de Computadors) i Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [1206]
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Tecnologies de la Informació) i Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [1207]
Enginyeria Informàtica [958]
3 documents
10.
5 p, 120.6 KB Reconeixement Visual [43088] / Vanrell Martorell, Maria ; Serrat Gual, Joan ; Gomez Zurita, Jose Luis ; Ventura Royo, Carles ; Herranz, Luis ; Gomez Bigorda, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Coordinador del mòdul: Dr. Joan Serrat Gual En visió per computador, el reconeixement visual correspon a la tasca d'explicar el contingut d'una imatge en termes de "Què és?" "On és això?". La resposta a aquestes preguntes és habitualment una etiqueta de classe corresponent als tipus d'objectes o objectes de la imatge, una caixa de delimitació estreta que conté l'objecte en qüestió o, a un nivell més fi, la regió (píxels) que és el seu esquema. [...]
Coordinador del Módulo: Dr. Joan Serrat Gual En visión por computador, el reconocimiento visual corresponde a la tarea de explicar el contenido de una imagen en términos de "¿Qué es?" "¿Dónde está esto?". [...]

2020-21
Màster Universitari en Visió per Computador/Computer Vision [1172]
3 documents
11.
4 p, 103.0 KB Programació Orientada als Objectes [104389] / Serrat Gual, Joan ; Gomez Bigorda, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Una de les metodologies més exteses de disseny i programació és la orientada a objectes, segons la qual un software s'organitza en classes que contenen mètodes (procediments) i atributs (dades). Les instàncies o objectes d'aquestes classes s'envien missatges les unes a les altres (fan "trucades" a mètodes d'altres objectes) aconseguint aixi la funcionalitat desitjada. [...]
Una de las metodologías más extendidas de diseño y programación es la orientada a objetos, según la cual un software se organiza en clases que contienen métodos (procedimientos) y atributos (datos). [...]

2020-21
Grau en Matemàtica Computacional i Analítica de Dades [1403]
3 documents
12.
5 p, 107.0 KB Disseny de Software [102759] / Serrat Gual, Joan ; Fernández Mota, David ; Ruiz López, Idoia ; Gomez Bigorda, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Un cop el propòsit d'un software s'ha determinat mitjançant l'anàlisi de requeriments, els desenvolupadors de software dissenyen una solució. Aquesta va des de l'arquitectura dels seus components (classes, mòduls. [...]
Una vez el propósito de un software se ha determinado mediante el análisis de requerimientos, los desarrolladores de software diseñan una solución. Esta va desde la arquitectura de sus componentes (clases, módulos . [...]

2020-21
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Enginyeria de Computadors) i Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [1206]
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Tecnologies de la Informació) i Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [1207]
Màster Universitari en Enginyeria Informàtica /Computer Engineering [1269]
Enginyeria Informàtica [958]
3 documents
13.
4 p, 103.8 KB Reconeixement Visual [43088] / Serrat Gual, Joan ; Gomez Zurita, Jose Luis ; Ventura Royo, Carles ; Herranz, Luis ; Gomez Bigorda, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En visió per computador, el reconeixement visual correspon a la tasca d'explicar el contingut d'una imatge en termes de "Què és?" "On és això?". La resposta a aquestes preguntes és habitualment una etiqueta de classe corresponent als tipus d'objectes o objectes de la imatge, una caixa de delimitació estreta que conté l'objecte en qüestió o, a un nivell més fi, la regió (píxels) que és el seu esquema. [...]
En visión por computador, el reconocimiento visual corresponde a la tarea de explicar el contenido de una imagen en términos de "¿Qué es?" "¿Dónde está esto?". La respuesta a estas preguntas suele ser una etiqueta de clase correspondiente al objeto o tipos de objeto en la imagen, un cuadro delimitador que contiene el objeto en cuestión o, en un nivel más fino, la región (píxeles) que es su contorno. [...]

2019-20
Màster Universitari en Visió per Computador/Computer Vision [1172]
3 documents
14.
6 p, 131.4 KB Optimització i Inferència per a la Visió per Computador [43086] / Ballester Nicolau, Coloma ; Serrat Gual, Joan ; Garamendi Bragado, Juan Francisco ; Lekadir, Karim ; Ramos Terrades, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest mòdul és l'aprenentatge dels algoritmes d'optimització i les tècniques d'inferència que estan darrere de moltes tasques en la visió per computador. Els conceptes principals inclouran la formulació adecuada d'energies i la seva resolució, tècniques numèriques per problemes variacionals, algoritmes d'optimització de descens de gradient i eines útils per a estratègies d'aprenentatge profund. [...]
El objetivo de este módulo es el aprendizaje de los algoritmos de optimización y las técnicas de inferencia que están detrás de muchas tareas en la visión por computadora. Los conceptos principales incluirán la formulación adecuada de energías variacionals y su minimización, técnicas numéricas para problemas variacionales, algoritmos de optimización de descenso de gradiente y herramientas útiles para estrategias de aprendizaje profundo. [...]

2019-20
Màster Universitari en Visió per Computador/Computer Vision [1172]
3 documents
15.
4 p, 103.0 KB Programació Orientada als Objectes [104389] / Serrat Gual, Joan ; Gomez Bigorda, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Una de les metodologies més exteses de disseny i programació és la orientada a objectes, segons la qual un software s'organitza en classes que contenen mètodes (procediments) i atributs (dades). Les instàncies o objectes d'aquestes classes s'envien missatges les unes a les altres (fan "trucades" a mètodes d'altres objectes) aconseguint aixi la funcionalitat desitjada. [...]
Una de las metodologías más extendidas de diseño y programación es la orientada a objetos, según la cual un software se organiza en clases que contienen métodos (procedimientos) y atributos (datos). [...]

2019-20
Grau en Matemàtica Computacional i Analítica de Dades [1403]
3 documents
16.
5 p, 107.6 KB Disseny de Software [102759] / Serrat Gual, Joan ; Fernández Mota, David ; Ruiz López, Idoia ; Gesa Boté, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Un cop el propòsit d'un software s'ha determinat mitjançant l'anàlisi de requeriments, els desenvolupadors de software dissenyen una solució. Aquesta va des de l'arquitectura dels seus components (classes, mòduls. [...]
Una vez el propósito de un software se ha determinado mediante el análisis de requerimientos, los desarrolladores de software diseñan una solución. Esta va desde la arquitectura de sus componentes (clases, módulos . [...]

2019-20
Enginyeria Informàtica [958]
3 documents
17.
4 p, 74.6 KB Programació Orientada als Objectes [104389] / Serrat Gual, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Una de les metodologies més exteses de disseny i programació és la orientada a objectes, segons la qual un software s'organitza en classes que contenen mètodes (procediments) i atributs (dades). Les instàncies o objectes d'aquestes classes s'envien missatges les unes a les altres (fan "trucades" a mètodes d'altres objectes) aconseguint aixi la funcionalitat desitjada. [...]
2018-19
Grau en Matemàtica Computacional i Analítica de Dades [1403]  
18.
5 p, 82.8 KB Disseny de Software [102759] / Serrat Gual, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Un cop el propòsit d'un software s'ha determinat mitjançant l'anàlisi de requeriments, els desenvolupadors de software dissenyen una solució. Aquesta va des de l'arquitectura dels seus components (classes, mòduls. [...]
2018-19
Enginyeria Informàtica [958]  

Materials acadèmics : 40 registres trobats   anterior9 - 18següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.