visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Disseny de Software |
Títol variant: | Software Design |
Títol variant: | Diseño de Software |
Data: | 2019-20 |
Resum: | Un cop el propòsit d'un software s'ha determinat mitjançant l'anàlisi de requeriments, els desenvolupadors de software dissenyen una solució. Aquesta va des de l'arquitectura dels seus components (classes, mòduls. . . ) fins a la implementació en algun llenguatge de programació. Aquesta assignatura cobreix principalment dos aspectes claus del disseny: els patrons de disseny orientat a objecte i el disseny de la interfície d'usuari. A més d'aquests, tracta altres temes com són el disseny per contracte de classes i mètodes i l'estil de codificació. El mètode d'aprenentatge és basat en un projecte (la pràctica) o dit d'una altra manera, 'apendre per fer': tots els conceptes tractats a teoria són necessàris per tal de dissenyar i implementar una aplicació de software, a partir d'un enunciat que fa el paper de document de requeriments. Es tracta de fer el disseny i la implementació (però no l'anàlisi de requeriments, la prova, el control de versions o el garantiment de la qualitat, que pertanyen a altres assignatures de la menció) d'una aplicació per a mòbil en Android. |
Resum: | Una vez el propósito de un software se ha determinado mediante el análisis de requerimientos, los desarrolladores de software diseñan una solución. Esta va desde la arquitectura de sus componentes (clases, módulos . . . ) hasta la implementación en algún lenguaje de programación. Esta asignatura cubre principalmente dos aspectos claves del diseño: los patrones de diseño orientado a objeto y el diseño de la interfaz de usuario. Además de estos, trata otros temas como son el diseño por contrato de clases y métodos y el estilo de codificación. El método de aprendizaje es basado en un proyecto (la práctica) o dicho de otro modo, 'aprender para hacer': todos los conceptos tratados en teoría son necesarios para diseñar e implementar una aplicación de software, a partir de un enunciado que hace el papel de documento de requerimientos. Se trata de hacer el diseño y la implementación (pero no el análisis de requerimientos, la prueba, el control de versiones o la garantía de la calidad, que pertenecen a otras asignaturas de la mención) de una aplicación para móvil en Android . |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català, anglès, castellà |
Titulació: | Grau en Enginyeria Informàtica [2502441] |
Pla d'estudis: | Enginyeria Informàtica [958] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 5 p, 107.6 KB |
Anglès 5 p, 106.3 KB |
Castellà 5 p, 106.8 KB |