Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
27 p, 225.3 KB La responsabilidad pedagógica de los profesores de educación especial : una investigación desde el método «fh» de Max Van Manen / Jordán, Josep Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arriagada Vidal, Jessica Jeannette (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este articulo muestra, de forma sintética, una investigación realizada por los autores sobre lo más esencial de la responsabilidad pedagógica de los profesores de educación especial implicados en su relación educativa con sus alumnos con discapacidad intelectual. [...]
2016 - 10.14201/teoredu2016281131157
Education in the knowledge society, Vol. 28 Núm. 1 (2016) , p. 131-157  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
400 p, 2.8 MB Responsabilidad pedagógica de los profesores de educación especial : un estudio desde el método fenomenológico-hermenéutico de Van Manen / Arriagada Vidal, Jessica Jeannette ; Jordán, Josep Antoni, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
La present Tesi Doctoral es basa en la nostra experiència viscuda; és a dir, part de certes experiències que impregnen el nostre ésser i el nostre fer com a professors d'educació especial. Aquesta recerca tracta de posar en «paraules» allò que els participants han viscut com a professors responsables en la seva relació amb alumnes d'educació especial. [...]
La presente Tesis Doctoral se basa en nuestra experiencia vivida. Es decir, parte de ciertas experiencias que impregnan nuestro ser y nuestro quehacer como profesores de educación especial. Esta investigación trata de poner en «palabras» lo que los participantes han vivido como profesores responsables en su relación con alumnos de educación especial. [...]
This doctoral PhD Thesis is based in our lived experience, that is to say, it departs from certain experiences that impregnate our being and our way of doing like teachers of students with intellectual disabilities. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.