Results overview: Found 3 records in 0.02 seconds.
Articles, 3 records found
Articles 3 records found  
1.
2 p, 1.2 MB Aprenentatges STEAM, mirades i vincles / Carbó Cortina, Victòria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'article mostra la necessitat de conèixer les mirades específiques de cada disciplina i els vincles que s'estableixen entre elles en propostes STEAM. Fa èmfasi en la relació entre art, ciència, enginyeria i aprenentatge, i s'exemplifica en la proposta Nius, desenvolupada l'any 2016 i que també s'ha pogut realitzar amb èxit el 2020, en ple confinament.
2021
Guix, Núm. 479 (Julio 2021) , p. 71-72  
2.
2 p, 1.2 MB Aprendizajes STEAM, miradas y vínculos / Carbó Cortina, Victòria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona)
El artículo muestra la necesidad de conocer las miradas específicas de cada disciplina y los vínculos que se establecen entre ellas en propuestas STEAM. También enfatiza la relación entre arte, ciencia, ingeniería y aprendizaje, que se ejemplifica en la propuesta Nius, desarrollada en 2016 y que también se pudo realizar con éxito el 2020 en pleno confinamiento.
2021
Aula de innovación educativa, Vol. 306 (Julio-Agosto 2021) , p. 71-72  
3.
5 p, 44.1 KB Un model de formació continuada, reflexiu i participatiu / Pigrau Solé, T. (Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa (CESIRE-CDEC)) ; Tarín Martínez, R. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Carbó Cortina, V. (Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa (CESIRE-CDEC)) ; Ylla Boré, R. (Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa (CESIRE-CDEC))
Els reptes que planteja avui la comprensió del món, posen en evidència que cal una alfabetització científica i didàctica dels i de les mestres d'educació infantil i primària. La nostra experiència en formació ens porta a afirmar que aquests grans reptes cal abordar-los des d'una perspectiva socioconstructivista de la formació. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 3619-3623  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.