Resultados globales: 1 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
8 p, 431.5 KB Les controvèrsies sòcio-científiques com a contextos d'aprenentatge i comunicació a l'aula : anàlisi de crítica de la informació i habilitats comunicatives / Farró, Laura (Catalunya. Generalitat. Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa (CESIRE)) ; Lope Pastor, Silvia (Catalunya. Generalitat. Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa (CESIRE)) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Oliveras Prat, Begonya (Institut Obert de Catalunya)
La formulació de propostes de treball amb controvèrsies sòcio-científiques (o CSC) implica treballar tres eixos fonamentals: la definició i proposta de dilemes rellevants, i el treball explícit de la lectura crítica i altres habilitats comunicatives com el debat. [...]
Constructing learning activities with Socio-Scientific Issues implies the development of three key axes: the proposal of relevant dilemmas on the one side, and the explicit work on critical reading and communicative skills (as debating) on the other side. [...]

2015 - 10.5565/rev/ciencies.49
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 39-46 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.