Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
25 p, 350.0 KB Twenty-first-century climate change impacts on marine animal biomass and ecosystem structure across ocean basins / Bryndum-Buchholz, Andrea (Dalhousie University. Department of Biology) ; Tittensor, Derek P. (Dalhousie University. Department of Biology) ; Blanchard, Julia (University of Tasmania. Center for Marine Socioecology) ; Cheung, William W. L. (University of British Columbia. Institute for the Oceans and Fisheries) ; Coll, Marta (Institut de Ciències del Mar) ; Galbraith, Eric (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Jennings, Simon (University of East Anglia. School of Environmental Sciences) ; Maury, Olivier (University of Cape Town. International Lab. ICEMASA) ; Lotze, Heike K.. (Dalhousie University. Department of Biology)
Climate change effects on marine ecosystems include impacts on primary production, ocean temperature, species distributions, and abundance at local to global scales. These changes will significantly alter marine ecosystem structure and function with associated socio-economic impacts on ecosystem services, marine fisheries, and fishery-dependent societies. [...]
2019 - 10.1111/gcb.14512
Global change biology, Vol. 25, issue 2 (Feb. 2019) , p. 459-472
6 documents

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
35 p, 450.8 KB Efectes dels grups flexibles als instituts : conseqüències sobre l'alumnat d'origen immigrant / Tazeddine Al Bakkali, Mohamed ; Sorde Marti, Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La diversitat en quant a l'àmbit competencial que es pot donar en molts dels instituts és un fet intrínsec d'aquests, la manera d'abordar les complexitats que poden sorgir d'aquesta diversitat ha de ser una estratègia en cerca del benefici dels alumnes i no únicament una estratègia per evitar el problema i no tractar-ho des del seu origen.
La diversidad en cuanto al ámbito competencial que se puede dar en muchos de los institutos es un hecho intrínseco de éstos, la forma de abordar las complejidades que pueden surgir de esta diversidad debe ser una estrategia en busca del beneficio de los alumnos y no sólo una estrategia para evitar el problema y no tratarlo desde su origen.
The key point of this work is to carry out a real and empirical study according to the experience of different young people (young people of migrant origin) who belonged to these flexible groupings (in the lowest level groups) during their compulsory secondary education and to analyse what the consequences have been on their academic and professional future.

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.