Resultats globals: 4 registres trobats en 0.34 segons.
Materials acadèmics, 4 registres trobats
Materials acadèmics 4 registres trobats  
1.
5 p, 105.2 KB Estratègies Socials, Econòmiques i Antropològiques per a la Gestió Turística del Patrimoni Cultural [44173] / Abril-Sellarés, María ; Graupera Gargallo, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Aquest mòdul té un doble objectiu. En primer lloc, dotar als alumnes de referents rigorosos provinents tant de l'antropologia com d'alguns àmbits de les ciències socials, como ara la sociologia, el màrqueting i l'economia per a la incorporació en l'oferta turística. [...]
This module has a dual objective. First, to equip students with rigorous references from both anthropology and some fields of social sciences such as sociology, marketing and economics for incorporation into the tourist offer. [...]
Este módulo tiene un doble objetivo. En primer lugar, dotar a los alumnos de referentes rigurosos provenientes tanto de la antropología como de algunos ámbitos de las ciencias sociales como la sociología, el márqueting y la economía para su incorporación en la oferta turística. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural [1426]
3 documents
2.
4 p, 104.2 KB Estratègies Socials, Econòmiques i Antropològiques per a la Gestió Turística del Patrimoni Cultural [44173] / Abril-Sellarés, María ; Graupera Gargallo, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Aquest mòdul té un doble objectiu. En primer lloc, dotar als alumnes de referents rigorosos provinents tant de l'antropologia com d'alguns àmbits de les ciències socials, como ara la sociologia, el màrqueting i l'economia per a la incorporació en l'oferta turística. [...]
This module has a dual objective. First, to equip students with rigorous references from both anthropology and some fields of social sciences such as sociology, marketing and economics for incorporation into the tourist offer. [...]
Este módulo tiene un doble objetivo. En primer lugar, dotar a los alumnos de referentes rigurosos provenientes tanto de la antropología como de algunos ámbitos de las ciencias sociales como la sociología, el márqueting y la economía para su incorporación en la oferta turística. [...]

2022-23
Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural [1426]
3 documents
3.
4 p, 104.1 KB Estratègies Socials, Econòmiques i Antropològiques per a la Gestió Turística del Patrimoni Cultural [44173] / Graupera Gargallo, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Aquest mòdul té un doble objectiu. En primer lloc, dotar als alumnes de referents rigorosos provinents tant de l'antropologia com d'alguns àmbits de les ciències socials, como ara la sociologia, el màrqueting i l'economia per a la incorporació en l'oferta turística. [...]
Este módulo tiene un doble objetivo. En primer lugar, dotar a los alumnos de referentes rigurosos provenientes tanto de la antropología como de algunos ámbitos de las ciencias sociales como la sociología, el márqueting y la economía para su incorporación en la oferta turística. [...]

2020-21
Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural [1426]
3 documents
4.
4 p, 104.1 KB Estratègies Socials, Econòmiques i Antropològiques per a la Gestió Turística del Patrimoni Cultural [44173] / Abril-Sellarés, María ; Graupera Gargallo, Isabel
Aquest mòdul té un doble objectiu. En primer lloc, dotar als alumnes de referents rigorosos provinents tant de l'antropologia com d'alguns àmbits de les ciències socials, como ara la sociologia, el màrqueting i l'economia per a la incorporació en l'oferta turística. [...]
Este módulo tiene un doble objetivo. En primer lugar, dotar a los alumnos de referentes rigurosos provenientes tanto de la antropología como de algunos ámbitos de las ciencias sociales como la sociología, el márqueting y la economía para su incorporación en la oferta turística. [...]

2019-20
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.