Resultats globals: 1 registres trobats en 0.05 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
149 p, 4.2 MB Communication of Corporate Identity on social networks : the case of Moritz / Fedoryshyn Shyrokova, Yuliya ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les empreses per tenir èxit s'han de diferenciar i per diferenciar-se han de tenir uns valors i unes característiques que cap altra més té en el mercat en el que es posicionen. El conjunt d'aquests elements i valors que conté l'empresa formen part de la seva identitat. [...]
Las empresas para tener éxito se tienen que diferenciar y para hacerlo han de tener unos valores y unas características que ninguna otra más tiene en el mercado en el que se posiciona. El conjunto de estos elementos que contiene la empresa forma parte de su identidad. [...]
Businesses to succeed have to differentiate themselves and to do such thing they have to posses certain values and characteristics that no other company has, at the market it is located. All these elements and values that the company has form its identity. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.