Dipòsit Digital de Documents de la UAB 30 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
1.
23 p, 558.8 KB Implicacions dels coneixements de matemàtiques en els estudiants de nou accés a graus universitaris d'economia i empresa / Esparza Masana, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Márquez Cebrián, Ma. Dolores (Universitat Autònoma de Barcelona.)
L'article presenta l'estudi de les implicacions de les matemàtiques als estudis universitaris de grau en l'àmbit de l'economia i empresa, i ho fa a través de l'anàlisi empírica de les característiques dels estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona que van accedir als graus de la Facultat d'Economia i Empresa el curs 2018/2019. [...]
The article presents the study of the implications of mathematics for undergraduate university studies in the field of economics and business, and it does so through an empirical analysis of the characteristics of students at the Autonomous University of Barcelona who started the undergraduate programmes of the Faculty of Economics and Business in the 2018/2019 academic year. [...]

2020 - 10.1344/ridu2020.12.10
Revista d'innovació docent universitària, Núm. 12 (2020) , p. 95-117  
2.
2 p, 308.8 KB XVII Jornada "Compartint Coneixements a les biblioteques de la UAB" Intel·ligència Artificial: el seu impacte en la docència i les biblioteques / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2023
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 17 : 2023
13 documents
3.
29 p, 1.1 MB Situando el valor de los servicios ecosistémicos en el Paraguay rural / Barranco Blasco, Martín (Stockholm University)
Este artículo se centra en adscripciones de valor a servicios ecosistémicos en el Paraguay rural. El estudio se desarrolla desde datos primarios obtenidos a través de trabajo de campo en el departamento de San Pedro, Paraguay. [...]
Aquest article se centra en les adscripcions de valor als serveis ecosistèmics al Paraguai rural. L'estudi es basa en dades primàries obtingudes a través del treball de camp al departament de San Pedro, Paraguai. [...]
This paper focuses on the adscriptions of value to ecosystem services in rural Paraguay. The study relies in primary data obtained through fieldwork in the San Pedro Department, Paraguay. Through an ethnographic approach, the paper presents a plural assessment on ecosystems services including a smallholders' perspective. [...]
Cet article se concentre sur les attributions de valeur aux services écosystémiques dans le Paraguay rural. L'étude s'appuie sur des données primaires obtenues grâce à un travail de terrain dans le département de San Pedro, au Paraguay. [...]
Este artigo enfoca as atribuições de valor aos serviços ecossistêmicos na zona rural do Paraguai. O estudo se baseia em dados primários obtidos por meio de trabalho de campo no Departamento de San Pedro, Paraguai. [...]

2022 - 10.5565/rev/periferia.878
Perifèria : revista de recerca i formació en antropologia, Vol. 27 Núm. 2 (2022) , p. 55-83 (Artículos)  
4.
2 p, 697.5 KB Setzena Jornada "Compartint Coneixements a les biblioteques de la UAB" Docència i Biblioteca / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2022
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 16 : 2022
16 documents
5.
55 p, 1.4 MB Emperor : Análisis de un videojuego histórico sobre la China premoderna / Lopera Toledo, Aitor ; Martí Escayol, Maria Antònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Los videojuegos son un producto de entretenimiento que ha ido ganando presencia en la sociedad moderna de una manera sorprendente. Debido a la creciente influencia que tienen sobre la sociedad, se genera una necesidad de averiguar si un videojuego es capaz de aportar conocimientos a los consumidores, afectando, de esta forma, a la consciencia o comprensión del jugador sobre los temas presentes en el juego. [...]
El videojoc és un producte d'entreteniment que ha anat guanyant presència en la societat moderna d'una manera sorprenent. Degut a la creixent influència que tenen sobre la societat es genera una necessitat d'esbrinar si un videojoc és capaç d'aportar coneixements als consumidors, afectant, d'aquesta manera, a la consciència o comprensió del jugador sobre els temes presents en el joc. [...]
Video games are an entertainment product that unexpectedly have had a growing role in modern society. Due to the increasing influence they are having on society, a need has appeared to find out if these video games are able to teach new concepts to consumers, affecting, in a way, the understanding that the player has of the topics present in the game. [...]

2017
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823]  
6.
394 p, 3.0 MB "Pensar con los oídos" : conocimiento y música en la filosofía de Th. W. Adorno / Hervás Muñoz, Marina ; Vilar, Gerard, dir. ; Jaques Pi, Jèssica, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia
El objetivo de esta tesis es dilucidar qué significa y si es posible "pensar con los oídos" en y apartir de la filosofía de Adorno. Para ello, se articulan tres ejes: el primero de ellos ["Primera parte"] consiste en un análisis de la constitución de la teoría del conocimiento en el proyecto adorniano a través de su crítica a la tradición filosófica. [...]
The main aim of this thesis is to elicit what 'to think with one's ears' means and whether it is possible in Adorno's philosophical thought and beyond. To this purpose, this research is articulated into three focal points: The first of them ['Part 1'] is an analysis of the constitution of the theory of knowledge in the Adornian project through the critique of philosophical tradition. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
7.
22 p, 2.8 MB ¿Saben los maestros en formación inicial qué subcompetencias están trabajando cuando diseñan una actividad de enseñanza? / de Pro Chereguini, Carlos (Universidad de Murcia. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; De Pro Bueno, Antonio (Universidad de Murcia. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; Serrano Pastor, Francisca (Universidad de Murcia. Departamento de Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación)
Nuestros programas de formación inicial suelen incorporar los «últimos» conocimientos de la didáctica de las ciencias experimentales (DCE), pero no siempre se publica qué efectos produce en el aprendizaje de los futuros maestros. [...]
Els nostres programes de formació inicial solen incorporar els «últims» coneixements de la didàctica de les ciències experimentals (DCE), però no sempre es publica què efectes produeix en l'aprenentatge dels futurs mestres. [...]
Often our initial training programs try to incorporate the «latest» knowledge of expe-rimental science teaching (DCE), but it is not always published what effects it has on the learning of future teachers. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2205
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 3 (2017) , p. 7-28 (Investigaciones Didácticas)  
8.
18 p, 299.8 KB Aprendizaje por competencias (I) : identificación de los perfiles de las competencias adquiridas / Via Giménez, Antònia (IES Narcís Monturiol (Barcelona)) ; Izquierdo i Aymerich, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este trabajo se analiza la aplicación de unidades didácticas en formación profesional (tercer ciclo, química). Estas se diseñaron según un currículo basado en capacidades educativas y nos propusimos identificar los resultados competenciales obtenidos con ellas a partir de la evaluación de las acciones escolares llevadas a cabo. [...]
En aquest treball s'analitza l'aplicació d'unitats didàctiques en formació professional (tercer cicle, química). Aquestes es van dissenyar segons un currículum basat en capacitats educatives i ens vam proposar identificar els resultats competencials obtinguts amb elles a partir de l'avaluació de les accions escolars dutes a terme. [...]
In this essay we analyze the use of teaching units in Vocational Education (third cycle, Chemistry). The teaching units have been designed according to the syllabuses based on educational abilities. [...]

2016 - 10.5565/rev/ensciencias.1693
Enseñanza de las ciencias, Vol. 34 Núm. 3 (2016) , p. 73-90 (Investigaciones Didácticas)  
9.
16 p, 133.5 KB Development paths of university teachers during a pedagogical development course / Postareff, Liisa (University of Helsinki) ; Nevgi, Anne (University of Helsinki)
El presente estudio tiene como objetivo analizar el desarrollo de la experticia pedagógica del profesorado universitario durante un curso de formación pedagógica de diez ECTS de cinco meses de duración. [...]
Aquest estudi té com a objectiu analitzar el desenvolupament de l'expertesa pedagògica del professorat universitari durant un curs de formació pedagògica de deu ECTS de cinc mesos de durada. Les dades recollides consisteixen en un diari reflexiu dels divuit participants en el curs. [...]
The aim of the study is to analyse the development of university teachers' pedagogical expertise during a five-month, 10-credit pedagogical development course. The data consists of reflection diaries of 18 participants who participated in the course. [...]

2015 - 10.5565/rev/educar.647
Educar, Vol. 51 Núm. 1 (2015) , p. 37-52 (Monográfico)  
10.
16 p, 191.0 KB Diseño de un cuestionario de conocimientos básicos previos y específicos para estudiantes de periodismo de investigación / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Aquesta recerca se centra en el disseny d'un qüestionari, destinat a estudiants de periodisme d'investigació(PI), que permeti avaluar els coneixements previs bàsics amb els quals accedeixen a la matèria. [...]
Esta investigación se centra en el diseño de un cuestionario, destinado a estudiantes de periodismo de investigación (PI), que permita evaluar los conocimientos previos básicos con los que acceden a la materia. [...]
This research focuses on the design of a questionnaire for students of investigative journalism to assess prior basic knowledge with which they accede to this subject. The instrument allows to achieve two aims: to evaluate the presence of a set of basic knowledge between the given ones to the students of journalism and to demonstrate the level of previous (specific) knowledge of the student body in order to be able to design efficiently the methodology, organization and agenda of this matter. [...]

2013 - 10.7238/a.v0i49.1645
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 49 (Desembre 2013) , p. 65-80  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 30 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.