Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
25 p, 406.2 KB La necesaria transformación del modelo productivo en España : el papel del territorio / Pareja Eastaway, Montserrat (Universitat de Barcelona. Grup de Recerca Creativitat, Innovació i Transformació Urbana) ; Turmo Garuz, Joaquin (Universitat de Barcelona. Grup de Recerca Creativitat, Innovació i Transformació Urbana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El fracaso de las bases del modelo productivo español fundamentado en una baja productividad se ha traducido en una incapacidad absoluta de reacción frente a la crisis económica con crecientes tasas de paro y un grave estancamiento del PIB. [...]
El fracàs de les bases del model productiu espanyol fonamentat en una baixa productivitat s'ha traduït en una incapacitat absoluta de reacció davant la crisi econòmica amb creixents taxes d'atur i un greu estancament del PIB. [...]
L'échec des fondements de modèle de production espagnol, basé sur une faible productivité a entraîné une incapacité totale à réagir à la crise économique avec des taux de chômage en hausse et une stagnation du PIB grave. [...]
The failure of the foundations of the Spanish production model based on low productivity has resulted in a complete inability to react to the economic crisis with rising unemployment rates and a serious stagnation of GDP. [...]

2013 - 10.5565/rev/dag.59
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 59, Núm. 3 (Setembre-Desembre 2013) , p. 455-479  
2.
18 p, 461.9 KB Creativity and Narrative Writing in L2 Classrooms : comparing Individual and Paired Task Performance / Zabihi, Reza (University of Isfahan (Iran)) ; Rezazadeh, Mohsen (University of Isfahan (Iran)) ; Vahid Dastjerdi, Hossein (Islamic Azad University (Iran))
The study reported in this paper aimed at examining the role of creativity in L2 learners' individual and collaborative written narrative task performance, with the sociocultural theory of mind as a frame of reference. [...]
L'étude rapportée dans cet article vise à examiner le rôle de la créativité dans le rendement individuel et collectif des apprenants de classe L2 pour ce qui est de la narration écrite, avec la théorie socioculturelle de l'esprit comme un cadre de référence. [...]
El estudio presentado en este artículo examina el rol de creatividad de los estudiantes cuando se escribe individualmente y colaborativamente en el L2. A este fin, una muestra de 92 estudiantes de lengua inglesa (nivel intermedio) de la universidad de Isfahán, Irán, participaron en este estudio. [...]

2013 - 10.5565/rev/jtl3.481
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 3 (Agost-Setembre 2013) , p. 29-46  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.