Resultats globals: 7 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 6 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 6 registres trobats  
1.
27 p, 774.7 KB ¿Salimos a comer? Un análisis de la relación entre condiciones socioeconómicas y consumo de alimentos fuera del hogar en Colombia, 1993-2014 / Torres Pabón, Giselle (Pontificia Universidad Católica de Chile)
El objetivo de este artículo es analizar el gasto en consumo de alimentos fuera de casa en función de las condiciones socioeconómicas de los hogares colombianos entre 1993 y 2014. La metodología es cuantitativa, es decir, se trata de un análisis descriptivo y modelos de regresión lineal. [...]
L'objectiu d'aquest article és analitzar la despesa en consum d'aliments fora de casa en funció de les condicions socioeconòmiques de les llars colombianes entre 1993 i 2014. La metodologia és quantitativa, és a dir, es tracta d'una anàlisi descriptiva i models de regressió lineal. [...]
This article aims to analyze the association between expenditure on eating-out and households' socioeconomic conditions in Colombian (1993-2014). The methodology is quantitative: a descriptive analysis and linear regression models. [...]

2021 - 10.5565/rev/papers.2917
Papers : revista de sociologia, Vol. 106 Núm. 4 (2021) , p. 627-653 (Artículos)  
2.
24 p, 217.6 KB En busca del nicho apropiado : lógicas de acción de las escuelas y el surgimiento de un escenario institucional diversificado / Gottau, Veronica (CEPE-Di Tella (Centro para la Evaluación de Políticas basadas en Evidencia) (Argentina)) ; Mayer, Liliana (Consejo Nacional de Investigaciones en Ciencia y Técnica-CONICET (Argentina))
Este trabajo parte de la hipótesis de que las escuelas primarias y los colegios secundarios despliegan diferentes estrategias para determinar su perfil y proyecto institucional para definir los públicos que desean albergar. [...]
Aquest treball parteix de la hipòtesi que les escoles primàries i els col·legis secundaris despleguen diferents estratègies per determinar el seu perfil i projecte institucional per definir els públics que desitgen albergar. [...]
This work relies on the hypothesis that primary and secondary schools develop strategies to determine the social position of the school in the local area and the profile of the enrolment they try to capture. [...]
Aquest treball parteix de la hipòtesi que les escoles primàries i els col·legis secundaris despleguen diferents estratègies per determinar el seu perfil i projecte institucional per definir els públics que desitgen albergar. [...]

2021 - 10.5565/rev/papers.2860
Papers : revista de sociologia, Vol. 106 Núm. 3 (2021) , p. 357-379  
3.
14 p, 587.7 KB Balanç sobre el desplegament dels programes de diversificació curricular en instituts d'ensenyament secundari del municipi de Palma (Mallorca) / Amer Fernández, Joan (Universitat de les Illes Balears) ; Pascual Barrio, Belén (Universitat de les Illes Balears)
Los programas de diversificación curricular, con la aplicación de la LOMCE, se encuentran en vías de desaparición. Se trata de un buen momento para hacer balance de los programas. El objetivo del capítulo es analizar la implementación de los programas en los institutos de Palma (Mallorca). [...]
Els programes de diversificació curricular, amb l'aplicació de la LOMQE, es troben en vies de desaparició. Es tracta, per tant, d'un bon moment per fer balanç dels programes. L'objectiu del capítol és analitzar la implementació dels programes en els instituts de Palma (Mallorca). [...]

2015
Anuari de l'educació de les Illes Balears, 2015, p. 120-133  
4.
15 p, 151.0 KB Nova ruralitat a Catalunya a les últimes dècades : diversificació, emprenedoria i ocupació / Viladomiu, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Rosell, Jordi, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
L'objectiu de l'article és caracteritzar alguns vectors de la nova ruralitat i assenyalar com això s'ha concretat en la diversificació, l'emprenedoria i les oportunitats laborals de la Catalunya rural a les últimes tres dècades. [...]
El objetivo del artículo es caracterizar algunos factores de la nueva ruralidad y señalar cómo esto se ha concretado en la diversificación, el emprendimiento y las oportunidades laborales. Para la realización del artículo hemos utilizado los resultados de varios proyectos de investigación (Cambio rural en Europa, Ideas, Ruremplo, Emprenedoria rural, Rudona, etc. [...]
Le but de cet article est de caractériser certains facteurs de la nouvelle ruralité en Catalogne et de montrer leur impact sur la diversification, l'entreprenariat et l'emploi. Pour réaliser l'article, nous avons utilisé les résultats de plusieurs projets de recherche (Changement rural en Europe, IDEAS, Ruremplo, Entreprenariat dans les zones rurales, RUDONA, etc. [...]
The aim of this article is to characterize some elements of the new rurality and to analyse their impact on diversification, entrepreneurship and job opportunities. For this article we used the results of several research projects (Rural Change in Europe, IDEAS, Ruremplo, Entrepreneurship, RUDONA, etc. [...]

2016 - 10.5565/rev/dag.375
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 62 Núm. 3 (setembre-desembre 2016) , p. 553-567 (Articles)  
5.
24 p, 1.3 MB La metodología de resolución de problemas como investigación (MRPI) : una propuesta indagativa para desarrollar la competencia científica en alumnos que cursan un programa de diversificación / Pavón Martínez, Fernando (Universidad Complutense de Madrid) ; Martinez Aznar, Maria Mercedes (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales, Sociales y Matemáticas)
Para la enseñanza-aprendizaje de las ciencias, las organizaciones internacionales recomiendan el uso de metodologías basadas en la indagación en lugar de los métodos tradicionales. Estas diferentes metodologías son clave en los programas de diversificación. [...]
Per a l'ensenyament-aprenentatge de les ciències, les organitzacions internacionals recomanen l'ús de metodologies basades en la indagació en lloc dels mètodes tradicionals. Aquestes diferents metodologies són clau en els programes de diversificació. [...]
International organizations recommend the use of inquiry-based methods for teachinglearning of sciences, instead of the traditional teaching deductive methods. These different methodologies are key in diversification programs. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.1290
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32 Núm. 3 (2014) , p. 469-492  
6.
2 p, 1.6 MB ¿Dónde estará Groenlandia? / Foguet i Boreu, Francesc 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
2013
Primer acto - Cuadernos de investigación teatral, Núm. 344 (2013), p. 228-231  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
153 p, 1.7 MB Are mountains leaving agriculture behind? : the complex dyanmics of agricultural abandonment in the Pyrenees / López i Gelats, Feliu ; Bartolomé, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Tàbara, J. David, 1964-, (Joan David) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia
El camp europeu està canviant. Les transformacions socioeconòmiques i ambientals que està patint són molt nombroses. L'abandonament de l'agricultura és el més estès d'aquests canvis. De fet, l'abandonament de l'agricultura ha esdevingut la tendència de canvi d'ús i de cobertura del sòl més destacada de les societats industrials, especialment durant la segona meitat del segle XX. [...]
The face of the European countryside is changing. The socioeconomic and environmental transformations that rural areas are undergoing are numerous. Agricultural abandonment is the most widespread of these changes. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.