Balanç sobre el desplegament dels programes de diversificació curricular en instituts d'ensenyament secundari del municipi de Palma (Mallorca)
Amer Fernández, Joan (Universitat de les Illes Balears)
Pascual Barrio, Belén (Universitat de les Illes Balears)

Data: 2015
Resum: Los programas de diversificación curricular, con la aplicación de la LOMCE, se encuentran en vías de desaparición. Se trata de un buen momento para hacer balance de los programas. El objetivo del capítulo es analizar la implementación de los programas en los institutos de Palma (Mallorca). Se recoge la valoración del profesorado y de los equipos de orientación de diversos institutos. La metodología es cualitativa e incluye entrevistas y técnicas de observación. Los principales resultados apuntan a un balance positivo del programa.
Resum: Els programes de diversificació curricular, amb l'aplicació de la LOMQE, es troben en vies de desaparició. Es tracta, per tant, d'un bon moment per fer balanç dels programes. L'objectiu del capítol és analitzar la implementació dels programes en els instituts de Palma (Mallorca). Es recull la valoració del professorat i dels equips d'orientació de diversos instituts. La metodologia és qualitativa i inclou entrevistes i tècniques d'observació. Els principals resultats apunten a un balanç positiu del programa.
Nota: Número d'acord de subvenció MINECO/CSO2012-31575
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Educació ; Educació secundària ; Programes de diversificació curricular ; Educación ; Educación secundaria ; Programas de diversificación curricular
Publicat a: Anuari de l'educació de les Illes Balears, 2015, p. 120-133, ISSN 1889-805X

Adreça alternativa: https://dpde.uib.cat/Publicacions/anuari/


14 p, 587.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2019-02-07, darrera modificació el 2019-07-21



   Favorit i Compartir