Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
162 p, 4.6 MB El marketing de influencers en Instagram : análisis de las estrategias comunicativas de marcas e influencers de moda a través de sus publicaciones / González Muñoz, Alba ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les persones necessitem sentir-nos part d'una comunitat, per això seguim referents que aconsegueixen més popularitat en temes que ens interessen. Com avui dia les xarxes socials són una eina indispensable, aquests referents es tradueixen en influencers.
Concretament a Instagram han arribat al més alt, gràcies al fet que empreses i consumidors comparteixin el mateix espai i a les oportunitats que ofereix. Amb el producte com a protagonista i tenint en compte que els usuaris influeixen en la creació de tendències i en la seva difusió, la moda ha centrat aquí les seves estratègies de comunicació: implementant el marketing d'influencers.
Las personas necesitamos sentirnos parte de una comunidad, por eso seguimos a referentes que consiguen más popularidad en temas que nos interesan. Como hoy en día las redes sociales son una herramienta indispensable, estos referentes se traducen en influencers. [...]
People need to feel part of a community, that's why we follow referents that obtain more popularity in topics we are interested in. As nowadays social media are an essential tool, those referents result influencers. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.