UAB Digital Repository of Documents 46 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
1.
2 p, 128.2 KB Reseña / Jones, Daniel E. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Obra ressenyada: María COROMINAS. Informe de la comunicació a Catalunya 2000. Bellaterra : Instituto de la Comunicación (UAB), 2000, 397 pp.
2000 - 10.15581/003.13.37406
Communication & Society, Vol. 13 Núm. 2 (2000) , p. 253  
2.
23 p, 104.3 KB Grupos de comunicación / Jones, Daniel E. (Universitat Ramon Llull. Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna)
Este capítulo aborda, con una cierta perspectiva histórica, el estudio de los grupos de comunicación desde el punto de vista de la concentración mediática y cultural de tipo empresarial existente en el ámbito catalán. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): UAB Edicions. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella i Cordomí, Joan M.M Gibert i Fortuny, Oriol, eds.: Informe de la comunicación en Cataluña 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès: Edicions UAB, 2007, p. 121-143  
3.
22 p, 118.9 KB Grups de comunicació / Jones, Daniel E. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol aborda, amb una certa perspectiva històrica, l'estudi dels grups de comunicació des del punt de vista de la concentració mediàtica i cultural de caire empresarial existent a l'àmbit català. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 121-142  
4.
30 p, 2.0 MB Indústries culturals d'edició discontínua : editorial, fonogràfica, videogràfica i multimèdia / Jones, Daniel E. (Universitat Ramon Llull. Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna)
A principi del segle XXI, al Principat, les indústries culturals d'edició discontínua -editorial, fonogràfica, videogràfica i multimèdia- presenten un grau de desenvolupament i d'implantació empresarial i social força desigual. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 143-172  
5.
22 p, 1.5 MB Indústries culturals d'edició discontínua: editorial, fonogràfica, videogràfica, multimèdia / Jones, Daniel E. (Universitat Ramon Llull. Departament de Periodisme)
A Catalunya, les indústries culturals d'edició discontínua han evolucionat de manera diferent. D'una banda, la indústria editorial autòctona és forta i està ben implantada, tant al mercat interior com a la resta de l'Estat i a l'Amèrica Llatina, encara que la producció en català mostra més feblesa. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2003, p. 139-170  
6.
27 p, 2.5 MB Tres indústries culturals d'edició discontínua : editorial, fonogràfica, videogràfica / Jones, Daniel E. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
La situació de les tres indústries culturals d'edició discontínua (editorial, fonogràfica i videogràfica) a Catalunya és desigual. La indústria editorial és sòlida i està ben implantada en els mercats espanyol i llatinoamericà. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 145-165  
7.
4 p, 959.9 KB La formación en España / Jones, Daniel E.
La educación de periodistas y publicitarios tiene una cierta tradición en España, y en los últimos años se ha desarrollado también la de los comunicadores audiovisuales, diseñadores, técnicos en relaciones públicas y documentalistas. [...]
1993
Chasqui : revista latinoamericana de comunicación, Num. 44 (1993) , p. 63-64  
8.
5 p, 1.2 MB Los culebrones trepan en España / Jones, Daniel E.
Las telenovelas latinoamericanas tienen ya un espacio estable en la programación televisiva europea y especialmente española. La realidad ha desmentido la falsa creencia de que los "culebrones"(telenovelas)latinoamericanas tenían baja calidad técnica y artística que no satisfacían al público español. [...]
1992
Chasqui : revista latinoamericana de comunicación, Num. 43 (1992) , p. 15-17  
9.
5 p, 1.3 MB La doma del negocio salvaje / Jones, Daniel E.
El autor se cuestiona ¿Cómo nace y evoluciona la industria del video doméstico? Los datos demuestran el impacto de este sobre el cine y la televisión. Después del auge de la video-piratería las transnacionales anglosajonas del video recapturan casi todo el mercado español. [...]
1993
Chasqui : revista latinoamericana de comunicación, Num. 46 (Julio 1993) , p. 28-30  
10.
6 p, 127.3 KB Revistas iberoamericanas de comunicación / Jones, Daniel E. (Universitat Autònoma de Barcelona)
1999
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 4 Núm. 6 (mayo 1999) , p. 11-19  

UAB Digital Repository of Documents : 46 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
3 Jones, D.
1 Jones, D. Martin
1 Jones, D. R. E.
1 Jones, Daniel
1 Jones, Daniel B.
39 Jones, Daniel E.
1 Jones, David R
1 Jones, David R.
1 Jones, David T.
1 Jones, David T. W.
1 Jones, David T.W.
1 Jones, Declan
1 Jones, Douglas S.
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.