Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 14 registros  anterior11 - 14  ir al registro: La búsqueda tardó 0.05 segundos. 
11.
4 p, 105.6 KB Dislàlies i disfèmies: valoració i intervenció [101717] / Cambra, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Havent adquirit els coneixements relatius a l'adquisició i el processament del llenguatge, l'estudiant, quan acabi aquesta assignatura, serà capaç d'avaluar els problemes evolutius que poden presentar-se relatius a l'adquisició de la parla i a la fluïdesa verbal així com proposar un programa d'intervenció logopèdica.
2013-14  
12.
4 p, 15.2 KB Dislàlies i disfèmies: valoració i intervenció [101717] / Cambra, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Havent adquirit els coneixements relatius a l'adquisició i el processament del llenguatge, l'estudiant, quan acabi aquesta assignatura, serà capaç d'avaluar els problemes evolutius que poden presentar-se relatius a l'adquisició de la parla i a la fluïdesa verbal així com proposar un programa d'intervenció logopèdica.
2012-13
Grau en Logopèdia [828]  
13.
4 p, 14.4 KB Dislàlies i disfèmies: valoració i intervenció [101717] / Cambra, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Havent adquirit els coneixements relatius a l'adquisició i el processament del llenguatge, l'estudiant, quan acabi aquesta assignatura, serà capaç d'avaluar els problemes evolutius que poden presentar-se relatius a l'adquisició de la parla i a la fluïdesa verbal així com proposar un programa d'intervenció logopèdica.
2011-12
Grau en Logopèdia [828]  
14.
4 p, 42.0 KB Dislàlies i disfèmies: valoració i intervenció [101717] / Cambra, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2010-11
Grau en Logopèdia [828]  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 14 registros   anterior11 - 14  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.