Capítols de llibres

Capítols de llibres 11 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.04 segons. 
1.
9 p, 58.4 KB La construcción de la identidad nacional en las escuelas de Andalucía / García Pérez, Francisco F. ; Merchán Iglesias, Javier
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona 2015 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 105)
L'Escola i la nació, 2015, p. 111-119  
2.
11 p, 69.2 KB Diversitat cultural i/o desigualtats socials. Com dir el món?1 / Audigier, François (Université de Genève)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona 2015 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 105)
L'Escola i la nació, 2015, p. 121-131  
3.
17 p, 91.2 KB L'escola, els dos organismes de la nació i el final de la història a França (1900-1940). O la relació entre escola i nació a la França en el període de guerres / Loubes, Olivier
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona 2015 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 105)
L'Escola i la nació, 2015, p. 133-149  
4.
15 p, 75.6 KB La escuela y la cuestión nacional en Cataluña (siglos XVIII-XX) / Pagès, Joan (Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona 2015 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 105)
L'Escola i la nació, 2015, p. 19-33  
5.
19 p, 81.2 KB El tratamiento de la diversidad en la escuela desde la enseñanza de las ciencias sociales, de la geografía y de la historia / Santisteban, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona 2015 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 105)
L'Escola i la nació, 2015, p. 35-44  
6.
9 p, 56.3 KB El curriculum de ciències socials i la construcció identitària / Oller, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 105)
L'Escola i la Nació, 2015, p. 45-53  
7.
9 p, 86.6 KB Una recerca sobre l'ensenyament de les ciències socials a l'educació secundària en contextos multiculturals. El cas de Catalunya / Santisteban, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pagès, Joan (Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona 2015 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 105)
L'Escola i la nació, 2015, p. 55-63  
8.
12 p, 70.3 KB Socialització i construcció d'identitats plurilingües a l'escola / Nussbaum, Luci (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona 2015 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 105)
L'Escola i la nació, 2015, p. 65-76  
9.
18 p, 80.2 KB La historia enseñada y la identificación nacional en Galicia / López Facal, Ramón (Universidade de Santiago de Compostela)
Esta aportación al debate sobre «escuela y nación» se ocupa de la historia enseñada en España, y en concreto, en Galicia, una de las regiones españolas con otra lengua cooficial, además del castellano, y en la que se ha desarrollado un sentimiento de identidad alternativo al español. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona 2015 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 105)
L'Escola i la nació, 2015, p. 77-94  
10.
10 p, 60.9 KB Introducció. La construcció de la nació i l'escola / Pagès, Joan (Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sant Obiols, Edda (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona 2015 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 105)
L'Escola i la nació, 2015, p. 9-18  
11.
15 p, 67.0 KB El curriculum y los manuales escolares de historia y de geografía en la educación secundaria valenciana (1990-2010) / Valls Montés, Rafael (Universitat de València)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona 2015 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 105)
L'Escola i la nació, 2015, p. 95-109  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.