Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
18 p, 531.8 KB Evaluación y eficacia del branded content : un estudio empírico / del Pino, Cristina (Universidad Carlos III de Madrid) ; Reinares Lara, Ricardo (Universidad de San Jorge)
El presente trabajo ofrece los resultados de una investigación centrada en el binomio compuesto por el branded content -formato publicitario consistente en la creación de contenidos por parte de la marca-, y el que según Infoadex es el primer anunciante en términos de inversión publicitaria en España, el grupo El Corte Inglés. [...]
This paper focuses on a piece of research between branded content -the advertising format that refers to the creation of content by the brand-, and according to Infoadex, the leading or number one advertiser in terms of advertising investment in Spain, the El Corte Inglés group. [...]

2013 - 10.5565/rev/qp.45
Questiones publicitarias, Núm. 18 (2013) , p. 160-177 (Artículos de investigación)  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
16 p, 95.5 KB A ditadura civil-militar de 1964 : os impactos de longa duração nos direitos trabalhistas e sociais no Brasil / Lara, Ricardo (Universidade Nova de Lisboa) ; Silva, Mauri Antônio da (Universidade Federal de Santa Catarina)
Bellaterra: CEFID-UAB, 2016 (VII. Social movements and political change / Moviments socials i canvi polític / Movimientos sociales y cambio político)
III International Conference Strikes and Social Conflicts: combined historical approaches to conflict. Proceedings, 2016, p. 928-943  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Lara, Rocio
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.