Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
6 p, 203.3 KB Social media content value for a brand : study case / Fondevila-Gascón, Joan-Francesc (Universitat Pompeu Fabra) ; Mir Bernal, Pedro ; Rom Rodríguez, Josep A. 1963- (Universitat Ramon Llull)
This article aims to study the effects of the social media posts of sports brand (Nike) on the target audience and focusing in Facebook and Instagram, part of the top three most popular social media sites used by teenagers and young adults in the USA. [...]
Este artículo pretende estudiar los efectos de los posts de medios sociales de una marca deportiva (Nike) en su público objetivo en Facebook e Instagram, dos de los tres medios sociales más populares utilizados por adolescentes y adultos jóvenes en los EE. [...]

2018 - 10.5565/rev/qp.298
Questiones publicitarias, Vol. 1 Núm. 21 (2018) , p. 21-26 (Ensayos)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.