Facultat de Ciències de la Comunicació. Treballs de fi de grau

Aquesta col·lecció recull Treballs de fi de grau (TFG) elaborats pels estudiants de les diferents titulacions de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB , a partir del curs 2013-2014.

Estadístiques d'ús Els més consultats

Darreres entrades:
2024-12-04
19:06
103 p, 91.1 MB El menú de hoy de Lilian Tolleson / Tolleson Botey, Lilian ; Lavilla Raso, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de final de grau presenta "Foodies by You", una aplicació culinària que combina l'exploració gastronòmica amb la practicitat. Amb una identitat despreocupada i propera, la marca es posiciona com l'epicentre d'una revolució culinària. [...]
Este trabajo de final de grado presenta "Foodies by You", una aplicación culinaria que combina la exploración gastronómica con la practicidad. Con una identidad desenfadada y cercana, la marca se posiciona como el epicentro de una revolución culinaria. [...]
This final degree project introduces 'Foodies by You', a culinary application that combines gastronomic exploration with practicality. With a laid-back and approachable identity, the brand positions itself as the epicenter of a culinary revolution. [...]

2024
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2024-12-04
18:53
97 p, 16.9 MB La Divine: Creación de una agencia publicitaria inclusiva / Segura Bustamante, Joel ; Quitllet Magriñà, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte proposa crear una agència publicitària no convencional, abraçant la diversitat i desafiant estereotips arrelats. Basat en l'admiració per aquells que viuen autènticament, especialment dins del col·lectiu LGBTIQ+, busca fusionar valors d'autenticitat i transgressió. [...]
Este proyecto propone crear una agencia publicitaria no convencional, abrazando la diversidad y desafiando estereotipos arraigados. Basado en la admiración por quienes viven auténticamente, especialmente dentro del colectivo LGBTIQ+, busca fusionar valores de autenticidad y transgresión. [...]
This project proposes to create a non-conventional advertising agency, embracing diversity and challenging ingrained stereotypes. Based on admiration for those who live authentically, especially within the LGBTIQ+ community, it seeks to merge values of authenticity and transgression. [...]

2024
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2024-12-04
18:34
255 p, 16.3 MB Creació d'un espai de cotreball en el món de la moda / Solé Garriga, Clara Núria ; Tarres Plantada, Emily ; Vitagliano, Delfina ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Proposta de creació d'un espai de cotreball a Barcelona enfocat en el món de la moda emergent. L'objectiu és crear, en format físic i en línia, un lloc en què es reforci la comunitat de la moda catalana. [...]
projecte actuï com a centre neuràlgic d'aquest.
Propuesta de creación de un espacio de cotrabajo en Barcelona enfocado en el mundo de la moda emergente. El objetivo del proyecto es crear, en formato físico y en línea, un lugar en que se refuerce la comunidad de la moda catalana. [...]
Proposal for the creation of a co-working space in Barcelona focused on the emerging fashion world. The aim of the project is to create, in physical and online format, a place to strengthen the Catalan fashion community. [...]

2024
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2024-12-04
18:03
401 p, 63.9 MB Croqueteo : Adaptación del tapeo a un restaurante especializado en croquetas / Reina García, Lucia ; Romero Durán, Mercedes ; Sánchez Latorre, David ; Villani Pace, Fabio G. ; Lopes da Silva, Elaine A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvoluparem un restaurant fast casual, una franquícia en què la gastronomia i la cultura espanyola seran les protagonistes. La croqueta es el producte estrella per la seva gran versatilitat i potencial capacitat de representar un país sencer. [...]
Desarrollaremos un restaurante fast casual, una franquicia en la que la gastronomía y la cultura española serán las protagonistas. La croqueta es el producto estrella por su gran versatilidad y potencial capacidad de representar en su totalidad a un país entero. [...]
We will develop a Fast Casual restaurant, a franchise where Spanish gastronomy and culture are the main characters. The croqueta is the flagship product due to its great versatility and potential ability to fully represent an entire country. [...]

2024
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2024-12-04
17:37
105 p, 25.7 MB Sostenibilitat en acció : una revista digital per a la coexistència / Peig Solano, Anna ; Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte busca crear una revista digital sostenible que ofereixi informació sobre alternatives per a una vida quotidiana més ecològica. Amb un enfocament educatiu i inclusiu, la revista informarà sobre avanços en sostenibilitat, definirà termes clau, i conscienciarà sobre problemàtiques actuals i futures. [...]
El proyecto busca crear una revista digital sostenible que ofrezca información sobre alternativas para una vida cotidiana más ecológica. Con un enfoque educativo e inclusivo, la revista informará sobre avances en sostenibilidad, definirá términos clave y concienciará sobre problemáticas actuales y futuras. [...]
The project seeks to create a sustainable digital magazine that offers information on alternatives for a more ecological everyday life. With an educational and inclusive approach, the magazine will report on advances in sustainability, define key terms, and raise awareness of current and future issues. [...]

2024
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2024-12-04
16:45
60 p, 39.4 MB La narrativa transmèdia aplicada a la pel·lícula "Barbie" / Ojea Alonso, Marina ; Lavilla Raso, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén definir la narrativa transmèdia i aplicar-ho a un exemple actual. En aquest cas, es vincula a la pel·lícula de Barbie, analitzant la marca i el que representa. L'objectiu és descobrir què volien aconseguir amb la pel·lícula i quin resultat han obtingut realment dels espectadors i consumidors.
Este proyecto pretende definir la narrativa transmedia y aplicarlo a un ejemplo actual. En este caso, se vincula a la película de Barbie, analizando la marca y lo que representa. El objetivo es descubrir qué querían conseguir con la película y qué resultado han conseguido realmente de los espectadores y consumidores.
This project aims to define transmedia narrative and apply it to a current example. In this case, it is linked to the Barbie movie, analyzing the brand and what it represents. The goal is to discover what they wanted to achieve with the film and what result they have actually gotten from viewers and consumers.

2024
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2024-12-03
20:08
111 p, 33.9 MB Rumbo Market: Creació de marca i esdeveniment / Niubó Pla, Laura ; Riu Guamis, Òria ; Ros Mompín, Ona ; Uriach López, Mireia ; Enrique, Ana Ma., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball final de grau presenta la creació del Rumbo Market, un market de moda enfocat en marques sostenibles i locals, les quals operen exclusivament en línia. El projecte inclou una combinació d'elements com menjar local i música en directe per crear un ambient acollidor. [...]
El trabajo final de grado presenta la creación del Rumbo Market, un mercado de moda centrado en marcas sostenibles y locales, los cuales operan exclusivamente en línea. El proyecto incluye una combinación de elementos como comida local y música en vivo para crear un ambiente acogedor. [...]
The final degree project presents the creation of Rumbo Market, a fashion market focused on sustainable and local brands, which operate exclusively online. The project includes a combination of elements such as local food and live music to create a welcoming atmosphere. [...]

2024
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2024-12-03
19:31
135 p, 1002.4 KB Metainvestigació sobre la presència i l'impacte del col·lectiu LGBTQ+ en la publicitat / Martínez García, Pol ; Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta metainvestigació consisteix en una revisió crítica i sistemàtica de quinze articles acadèmics publicats els últims quinze anys que tracten la intersecció entre el col·lectiu LGBTQ+ i la publicitat. [...]
Esta metainvestigació consiste en una revisión crítica y sistemática de quince artículos académicos publicados los últimos quince años que tratan la intersección entre el colectivo LGBTQ+ y la publicidad. [...]
This meta-research consists of a critical and systematic review of fifteen scholarly articles published over the past fifteen years that address the intersection between the LGBTQ+ community and advertising. [...]

2024
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2024-12-03
18:14
143 p, 58.4 MB Calavera Punks: Com afrontar una campanya des del Punk i pel Punk / Mas Mas, Júlia ; Merino López, Marta ; Maench Ruiz, Judith ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Són moltes les persones que consideren que el punk està mort, però també són moltes les persones que saben que això és mentida. Calavera Punks és una marca que lluita per mantenir viu aquest moviment i que vol ser el referent per aquelles persones que busquen respostes des del Punk. [...]
Son muchas las personas que consideran que el punk está muerto, pero también son muchas las personas que saben que esto es mentira. Calavera Punks es una marca que lucha por mantener vivo este movimiento y que quiere ser el referente para aquellas personas que buscan respuestas desde el Punk. [...]
There are many people who believe that punk is dead, but there are also many others who know that is not true. Calavera Punks is a brand that stands for keeping this movement alive and wants to be the reference for those people who are looking for answers through punk. [...]

2024
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2024-12-03
16:44
97 p, 27.3 MB Festival El Museu: Pla de comunicació / Landry Lopez, Estel ; Tous, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte s'enfoca en la creació del pla de comunicació per a un nou festival de música que combina la música electrònica i l'art: El Museu, programat per celebrar-se als exteriors del Museu d'Art Nacional de Catalunya (MNAC) els dies 10 i 11 de maig de 2025. [...]
El proyecto se enfoca en la creación del plan de comunicación para un nuevo festival de música que combina la música electrónica y el arte: El Museo, programado para celebrarse en los exteriores del Museo de Arte Nacional de Cataluña (MNAC) los días 10 y 11 de mayo de 2025. [...]
The project focuses on the creation of a communication plan for a new music festival that combines electronic music and art: The Museum, scheduled to be held outside the Museu d'Art Nacional de Catalunya (MNAC) on the 10th and 11th of May 2025. [...]

2024
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]