Darreres entrades:
2016-05-23
10:41

18 p, 598.9 KB
El treball en grup com a mètode docent / Masjuan, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Elias Andreu, Marina (Universitat de Barcelona) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tot i que diverses titulacions han adoptat diferents graus i versions del treball de grup, des de fa algun temps, sembla clar que la modificació dels mètodes docents associada a Bolonya n'ha estès la seva consideració com a competència a assolir, el seu ús i la seva pràctica a gairebé tots els àmbits de docència universitària. [...]
The teaching and learning Bologna’s reform has promoted the use of the working group as a teaching methodology. However, we must consider that different degrees and faculties have implemented diverse versions of this way of organising the learning experience. [...]

2010
CIDUI : Nuevos espacios de calidad en la Educación Superior. un análisis comparado y de tendencias,. Barcelona, Catalunya, : 2010  
2016-05-13
10:02

21 p, 1.8 MB
Cambios en el modelo de sustentador en España. Evidencias de los periodos de auge y de crisis económica / Sánchez-Mira, Núria (Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball)
Los patrones de participación laboral de las mujeres españolas han experimentado transformaciones muy importantes en las últimas décadas, marcadas en particular por un aumento significativo de las tasas de actividad. [...]
2015
Congreso Estatal de Economía Feminista. Vic, Catalunya, : 2015  
2016-05-13
09:47

18 p, 439.4 KB
Incertidumbre y empleo. Estrategias, recursos y desigualdades de las redes sociales / Vacchiano, Mattia (Centre d’Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball)
2016
Encuentro internacional de Teoría y Práctica Política en América Latina. Nuevas y viejas desigualdades. Buenos Aires, Argentina, 4t : 2016  
2016-05-06
10:59

8 p, 648.2 KB
Periodic solutions of discontinuous second order differential systems / Llibre, Jaume ; Teixeira, Marco Antonio
- 10.5427/jsing.2014.10l  
2016-05-06
10:54

19 p, 209.8 KB
Some applications of the extended Bendixson-Dulac theorem / Gasull, Armengol ; Giacomini, Hector
- 10.1007/978-3-642-38830-9 14  
2016-05-06
10:49

6 p, 3.1 MB
Qualitative aspects of a novel baroreceptor model / Mahdi, Adam ; Olufsen, Mette ; Ottesen, Johnny  
2016-05-06
10:30

9 p, 260.9 KB
Hopf bifurcation in predator-prey models with an age structured prey / Falconi, Manuel ; Llibre, Jaume  
2016-05-06
10:30

8 p, 1.7 MB
Examples and counterexamples for Markus-Yamabe and LaSalle global asymptotic stability problems / Cima, Anna ; Gasull, Armengol ; Mañosas, Francesc  
2016-04-21
15:31

14 p, 305.4 KB
Modelos deposicionales y ocupación antrópica en el NE de la Península Ibérica durante el Paleolítico Medio / Jordá Pardo, Jesús F. (Instituto Tecnológico Geominero de España) ; Martínez Moreno, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història de les Societats Pre-capitalistes i d'Antropologia Social) ; Mora Torcal, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història de les Societats Pre-capitalistes i d'Antropologia Social) ; Sánchez Casado, Fernando L.
En este trabajo se estudian las características geoarqueológicas y de la ocupación antrópica en los yacimientos del Estret de Tragó (Tragó de la Noguera) y de La Roca dels Bous (Sant Llorenç de Montgai), ambos del Paleolítico medio (Pleistoceno superior), situados en la comarca leridana de La Noguera. [...]
1994
Geoarqueología (Actas de la 2ª Reunión Nacional de Geoarqueología. I.T.G.E., Madrid, 14, 15 y 16 de diciembre de 1992), 1994, p. 35-48  
2016-04-20
11:01

3 p, 24.2 KB
Grup d'innovació DIATIC : ensenyament de les ciències a través de les TIC / Grimalt Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Herreras Blanco, Luisa (Catalunya. Departament d'Ensenyament)
La formació continuada del professorat és una característica tant desitjada com necessària pels professionals de l’educació. Existeixen múltiples formes de plantejar-la, tot i que és evident que no totes elles impliquen els mateixos guanys d’aprenentatge. [...]
2015
VI Jornades de l'Ensenyament de la Física i la Química. Barcelona, : 2015