Intranet i Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Ciències  Informació acadèmica  Reconeixement de cicles formatius de grau superior

Reconeixement de crèdits Cicle Formatiu de Grau Superior

Si l’alumne vol incorporar al seu expedient assignatures cursades i aprovades al CFGS haurà de presentar una sol·licitud a la Gestió Acadèmica de la Facultat. Juntament amb la sol·licitud caldrà que hi adjunti el certificat corresponent. Per formular la sol·licitud haurà d’abonar el preu fixat al Decret de preus públics de la Generalitat de Catalunya corresponent a l’estudi per sol·licitud de convalidacions.

Per autorització del vicerector d'estudiants, es podran reconèixer els crèdits independentment de la via d'accés que l'estudiant hagi utilitzat.

Abans de realitzar la incorporació a l’aplicació informàtica, caldrà que es formalitzi i s’enregistri informàticament la matrícula de l’alumne. No s’haurà de formalitzar la matrícula d’aquelles assignatures pendents d’incorporació.>

Els crèdits objectes de reconeixement tindran el tractament de “crèdit reconegut” a l’expedient de l’estudiant i:

a- No computaran a efectes de baremació de l’expedient.

b- A efectes de càlcul per a la superació del pla d’estudis, les assignatures computaran d’acord amb la seva tipologia (troncals, obligatòries, optatives i lliure elecció).

c- Als estudis de llicenciatura els crèdits de lliure elecció computaran dins d’1/3 previstos a la Normativa de lliure elecció.

d- No computaran a efectes de superació de la Normativa de permanència de la nostra Universitat.

Inici Mapa del Web