Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/103399
Com arribar a l’èxit sense morir en l’intent
Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Títol variant: Cómo llegar al éxito sin morir en el intento
Títol variant: How to be successful without dying in the attempt
Data: 2009
Resum: Obra ressenyada: J. P. ARTERO MUÑOZ, Modelos estratégicos de Telecinco(1990-2005). Madrid: Fragua, 2007. (Colección Biblioteca de Ciencias de la Comunicación ; 10).
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català, castellà i anglès
Document: review ; ressenya ; publishedVersion
Publicat a: Quaderns del CAC, Núm. 33 (12 2009) , p. 137-138, ISSN 1138-9761

Adreça alternativa: http://www.cac.cat/pfw_files/cma/recerca/quaderns_cac/Q33_Critica_Fernandez.pdf
Adreça alternativa en anglès: http://www.cac.cat/pfw_files/cma/recerca/quaderns_cac/Q33_Critica_Fernandez_EN.pdf


2 p, 49.6 KB

Español
2 p, 116.8 KB

English
2 p, 49.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2013-02-04, darrera modificació el 2016-11-03



   Favorit i Compartir