Com arribar a l'èxit sense morir en l'intent
Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Títol variant: Cómo llegar al éxito sin morir en el intento
Títol variant: How to be successful without dying in the attempt
Data: 2009
Resum: Obra ressenyada: J. P. ARTERO MUÑOZ, Modelos estratégicos de Telecinco(1990-2005). Madrid: Fragua, 2007. (Colección Biblioteca de Ciencias de la Comunicación ; 10).
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català, castellà i anglès
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Quaderns del CAC, Núm. 33 (12 2009) , p. 137-138, ISSN 2014-2242



2 p, 49.6 KB

Español
2 p, 116.8 KB

English
2 p, 49.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2013-02-04, darrera modificació el 2022-09-04



   Favorit i Compartir