Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/1046
Una estratègia d'atenció a la diversitat : l'aula flexible
Rincón Igea, Benet del
Salvador Oliver, Joaquim
Valls Giralt, Glòria

Data: 1998
Resum: Els autors de l'article, components de l'Equip d'Atenció a la Diversitat (EAD) de l'IES de l'Escola Industrial de Sabadell, presenten estratègies d'atenció a la diversitat emprades dins aquest centre durant el curs 1995-1996. S'emfatitza especialment l'aula flexible, com a espai educatiu integrador, obert i interdisciplinari que contribueix a adequar l'oferta formativa del centre a un grup d'alumnes amb problemes greus d'aprenentatge dins de les condicions que ofereix l'aula ordinària.
Resum: Los autores del artículo, componentes del Equip d'Atenció a la Diversitat (EAD) del IES de la Escola Industrial de Sabadell, presentan estrategias de atención a la diversidad utilizadas dentro de este centro durante el curso 1995-1996. Se da especial atención al aula flexible, como un espacio educativo integrador, abierto e interdisciplinario que contribuye a adecuar la oferta formativa del centro a un grupo de alumnos con problemas graves de aprendizaje dentro de las condiciones que ofrece el aula ordinaria.
Resum: The authors of the present article, who are all of them members of the EAD in the IES of the Sabadell's Industrial College, show the different strategies that have been used there during the course 1995-96 with the aim of integrating the diversity existing in its classrooms. Particularly, they give emphasis to the Flexible Classroom, being open, interdisciplinary and promoting integration, as well as it matches the educational profile of the school to the special needs of students with learning problems inside the ordinary classroom.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Matèria: diversitat ; formació professional ; ESO ; dificultats d'aprenentatge ; necessitats educatives especials ; diversidad ; formación profesional ; dificultades de aprendizaje ; necesidades educativas especiales ; diversity ; FP ; learning difficulties ; special educational needs
Publicat a: Educar, N. 22-23 (1998) , p. 307-311, ISSN 0211-819X

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Educar/article/view/20698


5 p, 25.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir