Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/106340
Valoració de l’avantprojecte de “Ley Orgánica para la Mejora de la Calidad Educativa” (LOMCE)
Associació de Professors de Física i Química de Catalunya

Data: 2013
Resum: Segons els nostres estatuts, l’objectiu de l’apFQc és incidir en tots els aspectes relacionats amb l’ensenyament i la divulgació de les ciències físiques i químiques. Per aquest motiu l’apFQc no pretenem entrar en qüestions relatives al marc competencial ni a tot allò que afecta a l'ensenyament en català i del català, no perquè no discrepem del tractament que rep la nostra singularitat en la LOMCE, sinó perquè ens hem concentrat en l’ensenyament de les nostres assignatures i ja ens hem adherit a manifestos d’altres entitats respecte al tractament d’aquest marc competencial. No es tracta, en aquest moment, d’una llei educativa de consens. Les lleis amb una durada equivalent a la durada d’un govern no ajudaran a la millora de la qualitat educativa. El país mereix que l’educació quedi fora de polèmiques partidistes i que la llei garanteixi uns criteris mínims per a tot el país que realment siguin el resultat d’un consens i que deixi un marge prou ample a l’autonomia. Finalment en un moment de recessió econòmica tots hauríem de recordar la importància de la formació científica com a generadora de riquesa per un país, fet que no està reflectit en aquest avantprojecte de llei.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 24 (Març 2013) , p. 53-55, ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/263956


3 p, 154.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2013-04-19, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir