Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/106423
Marketing academic issues : to what extent does education policy steer education research in Spain?
Rambla, Francesc Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)

Data: 2006
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: article ; recerca ; preprint
Matèria: Política educativa ; Reforma educativa ; Espanya
Publicat a: World yearbook of education, Núm. (2006), p. 246-258



Preprint
27 p, 185.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Globalització, Educació i Polítiques Socials (GEPS)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2013-04-25, darrera modificació el 2016-11-10



   Favorit i Compartir