Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/106675
Multimèdia : llums i ombres d'un sector estratègic
Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)

Data: 2003
Resum: La indústria multimèdia ha arrossegat una absència de definició, una manca d'acotació i un desenvolupament peculiar, que no li ha permès assolir, al llarg dels diferents períodes, un estatut d'igualtat en el conjunt de les indústries culturals. Els productes multimèdia absorbeixen els coneixements previs de les diferents indústries culturals i aquestes coincidències en el procés de producció s'han considerat molts cops com una senzilla readaptació de continguts preexistents i no han ajudat al seu desenvolupament particular. Peculiaritats que han dificultat la seva consideració com a indústria autònoma amb característiques.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català.
Document: article ; publishedVersion
Matèria: Indústria multimèdia ; Catalunya ; Espanya
Publicat a: Quaderns del CAC, Núm. 15 (Gener-abril 2003) , p. 13-20, ISSN 1138-9761

Adreça alternativa: http://www.cac.cat/pfw_files/cma/recerca/quaderns_cac/Q15franquet.pdf


8 p, 77.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > GRISS (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi / Grupo de Investigación en Imagen, Sonido y Síntesis)
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2013-05-15, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir