Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/107677
Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129]
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013-14
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. Conèixer la importància de la investigació per a l'obtenció de dades i conclusions, especialment en la matèria de Psicologia de la Percepció aplicada a la Publicitat.
Llengua: Català



3 p, 100.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-06-28, darrera modificació el 2016-09-06



   Favorit i Compartir