Estàndard Oral i Escrit de la Llengua Espanyola [103549]
Freixas, Margarita
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013-14
Resum: El objetivo de esta asignatura es perfeccionar la capacidad de análisis y producción de textos relacionados con los ámbitos de la publicidad y las relaciones públicas. Al final del curso, los estudiantes deben conocer las principales características de una serie de modelos textuales, lo que les permitirá aplicar estos conocimientos a la composición de textos en español.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Document: Objecte d'aprenentatge



4 p, 104.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2013-07-12, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir