Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/110463
La importancia del liderazgo en las organizaciones
López Martínez, Esther
Rojas Arredondo, Jesús, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret

Data: 2013
Descripció: 39 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Relacions Laborals [806]
Titulació: Relacions laborals [2500258]
Resum: Este trabajo trata sobre el fenómeno psicosocial del liderazgo dentro de la empresa. Para ver qué y hasta cuán punto ejerce poder éste en la empresa llevándola hacia el éxito, haremos un retroceso en el tiempo para conocer las primeras teorías que desarrollaron este concepto, qué proceso de influencia ejerce mediante valores como la confianza y credibilidad, así como, a posteriori, descubriremos por medio del campo de investigación si, ante una situación real, estas teorías pueden cumplirse de manera exhaustiva o por el contrario no es así.
Resum: Aquest treball tracta sobre el fenomen psicosocial del lideratge dins l’empresa. Per veure quant i fins quin punt exerceix poder aquest dins l’empresa portant-la cap a l’ èxit, farem un retrocés en el temps per conèixer les primeres teories que van desenvolupar aquest concepte, així com, a posteriori, descobrirem per mitjà del camp d’investigació si, front una situació real, aquestes teories poden complir-se de manera exhaustiva o pel contrari no es així.
Resum: This project deals with the psychosocial phenomenon of leadership within the company. To see what and even how it exercises power in the company bringing it to success, we will go back in time for the first theories that developed this concept, what influence process exercised through values such as trust and credibility and, finally, discover through research field whether, in a real situation, these theories can be met in a comprehensive way or instead not.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Psicologia social
Matèria: Liderazgo ; Influencia ; Comunicación ; Grupo ; Lideratge ; Aspectes psicològics ; Empreses ; Direcció i administració ; Influència ; Comunicació ; Grup



39 p, 540.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Dret. TFG

 Registre creat el 2013-07-18, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir