visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > El "Currículum Bimodal" millora les notes i redueix el fracàs escolar |
Título variante: | El "Currículum bimodal" mejora las notas y reduce el fracaso escolar |
Fecha: | 2013 |
Resumen: | Pere Marquès, director del Grup DIM, "Didàctica, Innovació i Multimèdia," vinculat a la UAB i membre del Departament de Pedagogia Aplicada ha conduït una investigació de dos anys sobre l'anomenat "Currículum Bimodal". L'estudi indica que aquest mètode augmenta la motivació de l'alumne i, a més, ben aplicat, facilita un augment significatiu en el seu rendiment. Els alumnes milloren les notes, reduint així el fracàs escolar. La majoria de professors que ja ha aplicat el "Currículum Bimodal" vol continuar aplicant-lo l'any vinent. |
Resumen: | Pere Marquès, director del Grupo DIM, "Didáctica, Innovación y Multimedia," vinculado a la UAB y miembro del Departamento de Pedagogía Aplicada ha conducido una investigación de dos años sobre el llamado "Currículum bimodal". El estudio indica que este método aumenta la motivación del alumno y, además, bien aplicado facilita un aumento significativo en su rendimiento. Los alumnos mejoran las notas, reduciendo así el fracaso escolar. La mayoría de profesores que ya ha aplicado el "Currículum bimodal" quiere continuar aplicándolo el próximo año. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català i Castellà |
Documento: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
Publicado en: | UAB divulga, Setembre 2013, p. 1-2, ISSN 2014-6388 |
Català 2 p, 41.8 KB |
Español 3 p, 120.1 KB |