Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/114808
La Utilització d'internet en les campanyes electorals als Estats Units i a Espanya : comparació de la campanya de Barack Obama (2008) i dels principals candidats de l'Estat (2011)
Roca Trenchs, Núria Candela
Costa, Pere-Oriol (dir)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2012
Descripció: 107 p.
Resum: La campanya electoral de Barack Obama per guanyar les eleccions nord-americanes l'any 2008 s'ha convertit en el referent de les e-campanyes. En aquesta investigació es fa una anàlisi de l'estratègia que va plantejar el candidat demòcrata a internet enfront les que van plantejar els principls candidats a les Eleccions Generals espanyoles el 2011: Mariano Rajoy (PP), Alfredo Pérez Rubalcaba (PSOE) i Josep Antoni Duran i Lleida (CiU). La investigació es planteja des de l'àmbit de la comunicació política a través d'una perspectiva comparativa i pren, fonamentalment, caràcter qualitatiu.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Català.
Document: masterThesis
Matèria: Internet en les campanyes polítiques ; Campanya electora - Espanya - 2011 ; Campanya electoral - Estats Units d'Amèrica - 2008 ; Presidents - Estats Units d'Amèrica - Eleccions, 2008

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/211793


107 p, 3.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. Treballs de Fi de Màster

 Registre creat el 2014-01-24, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir