Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/116482
Aprenentatge per projectes en la formació de traductors
Galán Mañas, Anabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)

Data: 2014
Resum: Un estudi portat a terme al Departament de Traducció i d’Interpretació analitza l’aprenentatge per projectes com a metodologia per adquirir les competències necessàries per a l’exercici de la professió de traductor. El treball conclou que treballar amb projectes reals a l’aula augmenta el rendiment acadèmic i la implicació de l’estudiant, possibilita que l’estudiant integri les competències generals (treball cooperatiu, comunicació oral i escrita, planificació, etc. ) amb les específiques del traductor, i crea relacions interdisciplinàries al llarg de tot el procés de traducció.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, febrer 2014, ISSN 2014-6388



1 p, 28.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2014-03-04, darrera modificació el 2016-07-20



   Favorit i Compartir