¿Cultura como último recurso para el servicio público? : Uso del término "cultura" en los documentos legislativos e institucionales de la CCMA y la RTVA
Hoyos López, Gloria
Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Data: |
2014 |
Descripció: |
86 p. |
Resum: |
En una coyuntura en la que la pervivencia de los servicios públicos (de radiodifusión) es cuestionada a diario, la función cultural de éstos es presentada como elemento diferenciador fundamental con respecto a los medios públicos y por ende, razón para su supervivencia. Esta circunstancia ha propiciado que se haya extendido el uso del término cultura en todo lo relativo a los medios públicos, aunque no se haga explícita su definición. |
Resum: |
Con este trabajo nos proponemos aproximarnos al uso de "cultura" que presentan los textos legislativos e institucionales de dos corporaciones públicas autonómicas: la CCMA y la RTVA. |
Resum: |
En una conjuntura en la qual la pervivència dels serveis públics (de radiodifusió) és qüestionada diàriament, la seva funció cultural és presentada com a element diferenciador fonamental pel que fa als mitjans públics i, per tant, raó per a la seva supervivència. Aquesta circumstància ha propiciat que s'hagi estès l'ús del terme cultura en tot el relatiu als mitjans públics, encara que no es faci explícita la seva definició. |
Resum: |
Amb aquest treball ens proposem aproximar-nos a l'ús de la paraula "cultura" que presenten els textos legislatius i institucionals de dues corporacions públiques autonòmiques: la CCMA i la RTVA. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Col·lecció: |
Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat. Màster en Investigació en Continguts a l'Era Digital |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Matèria: |
Audiovisuals ;
Legislació ;
Espanya |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de recerca i projectes de final de carrera >
Ciències de la Comunicació. TFM
Registre creat el 2014-03-09, darrera modificació el 2024-05-25