Facebook : usos i motivacions de la creació i el consum de continguts per part dels estudiants de segon cicle d'ESO de Barcelona
Soler Selva, Marc
Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 17 p.
Resum: L'ús que fan els estudiants de segon cicle d'ESO de la ciutat de Barcelona de les diferents eines de Facebook, per a crear i consumir continguts generats per peers. Quines motivacions hi ha rere l'ús de cada eina i les relacions entre l'ús d'unes determinades eines per part dels usuaris i la concepció que tenen d'ells mateixos pel què fa a la seva popularitat.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256]
Col·lecció: Facultat de Ciències de la Comunicació. Treballs de màster i postgrau. Màster en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Joves ; Xarxes socials ; Programari d'aplicació ; Aspectes socials



17 p, 435.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2014-03-23, darrera modificació el 2024-05-25



   Favorit i Compartir