Google Scholar: cites
Flipped Classroom al laboratori
Molés Bort, Jaume
Monferrer Pons, Llorenç (Universitat Jaume I)
IES Professor Broch i Llop (Vila-real)

Data: 2014
Resum: L'article presenta una experiència d'aprenentatge de la geologia mitjançant el treball en grups d'experts. Els alumnes han d'indagar i promoure el seu propi aprenentatge per a assolir un repte que se'ls proposa, i consensuar els criteris per els que avaluaran els seus propis resultats mitjançant rúbriques. L'activitat inclou aspectes artístics, TIC i matemàtics, i segueix un esquema similar al de les WebQuest. Els resultats de l'activitat es presenten juntament amb una enquesta realitzada entre l'alumnat participant.
Resum: This paper proposes a learning experience, implemented in the course "Scientific Me-thods" for the first year of the Technical-scientific in upper secondary school studies at Francesc Tàrrega High School in Vila-real. With the aim of achieving an educational im-provement, a "Fliped Classroom" methodology has been used. The general idea is to pro-vide educational content to students who will work with it at home and, thus, take advanta-ge of the laboratory sessions in which students will perform the experimental and collabo-rative work. In this manner, the students will take the initiative during the activity.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Flipped Classroom ; Vídeo ; Laboratori ; Experiments laboratoy
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 27 (Març 2014) , p. 9-14, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n27-moles-monferrer
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/275746
DOI: 10.5565/rev/ciencies.67


6 p, 448.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2014-04-22, darrera modificació el 2024-06-01



   Favorit i Compartir