L'aprenentatge integrat de continguts i llengua estrangera (AICLE) a Catalunya : estudis i experiències
Coral Mateu, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Lleixà Arribas, Teresa (Universitat de Barcelona)
Data: |
2013 |
Resum: |
L'aprenentatge integrat de continguts I llengua estrangera (AICLE) constitueix un enfocament que pren cada dia més força dins del context educatiu europeu i per això esdevé la principal justificació que ha portat a l'elaboració del present monogràfic. Iniciem la seva presentación amb una breu reflexió sobre el sentit de l'AICLE en un entorn de diversitat lingüística. Destaquem, a continuació, les principals característiques d'aquest enfocament, tot ressaltant-ne les implicacions pedagògiques i didàctiques. Una concisa descripció dels articles que conformen el monogràfic conclourà aquesta presentación. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; divulgació ; Versió publicada |
Matèria: |
Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres ;
AICLE ;
Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas Extranjeras ;
CLIL ;
Content and Language Integrated Learning |
Publicat a: |
Temps d'educació, Núm. 45 (2013) , p. 7-16, ISSN 2014-7627 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/274633
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de divulgacióArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2014-05-05, darrera modificació el 2024-05-25