Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/1185
Tanit : el valor de un sueño
Martínez, Marius, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Martínez, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA)
Ferrer, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA)
Martínez, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA)
Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA)

Data: 2005
Resum: Aquest article tanca el cercle d'una experiència de desenvolupament d'una comunitat d'aprenentatge. Es descriuen breument els marcs teòric i sociològic que delimiten el context per a la descripció del desenvolupament d'una comunitat. L'article finalitza amb uns apunts sobre la sostenibilitat dels projectes i la seva relació íntima amb la formació, la recerca i l'avaluació, que arriben a constituir el triangle per a la sostenibilitat.
Resum: This article finishes a series about the development of a learning community. It describes briefly the theoretical and the sociological framework wich define and helps to describe the development of a community. The article finishes with some keynotes about sustainability, that is to say: the possibility or need to maintain the project and it's development. To do so, training, researching and evaluating are considered the three angles of the sustainability triangle.
Resum: Este artículo cierra el círculo de una experiencia de desarrollo de una comunidad de aprendizaje. En él se describen brevemente los marcos teórico y sociológico que delimitan el contexto para la descripción del desarrollo de una comunidad. El artículo finaliza con unos apuntes sobre la sostenibilidad de los proyectos y su íntima relación con la formación, la investigación y la evaluación, que llegan a constituir el triángulo de la sostenibilidad.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: comunitats d'aprenentatge ; pedagogia crítica ; sostenibilitat ; learning communities ; critic pedagogy ; sustainability ; comunidades de aprendizaje ; pedagogía crítica ; sostenibilidad
Publicat a: Educar, N. 35 (2005) , p. 47-60, ISSN 0211-819X

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Educar/article/view/20813


14 p, 88.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2017-05-17



   Favorit i Compartir