Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/1185
Tanit : el valor de un sueño
Martínez, Marius, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Martínez, Sergi
Ferrer, Gerard
Martínez, Carme
Massot, Margarida

Data: 2005
Resum: Aquest article tanca el cercle d'una experiència de desenvolupament d'una comunitat d'aprenentatge. Es descriuen breument els marcs teòric i sociològic que delimiten el context per a la descripció del desenvolupament d'una comunitat. L'article finalitza amb uns apunts sobre la sostenibilitat dels projectes i la seva relació íntima amb la formació, la recerca i l'avaluació, que arriben a constituir el triangle per a la sostenibilitat.
Resum: This article finishes a series about the development of a learning community. It describes briefly the theoretical and the sociological framework wich define and helps to describe the development of a community. The article finishes with some keynotes about sustainability, that is to say: the possibility or need to maintain the project and it's development. To do so, training, researching and evaluating are considered the three angles of the sustainability triangle.
Resum: Este artículo cierra el círculo de una experiencia de desarrollo de una comunidad de aprendizaje. En él se describen brevemente los marcos teórico y sociológico que delimitan el contexto para la descripción del desarrollo de una comunidad. El artículo finaliza con unos apuntes sobre la sostenibilidad de los proyectos y su íntima relación con la formación, la investigación y la evaluación, que llegan a constituir el triángulo de la sostenibilidad.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Matèria: comunitats d'aprenentatge ; pedagogia crítica ; sostenibilitat ; learning communities ; critic pedagogy ; sustainability ; comunidades de aprendizaje ; pedagogía crítica ; sostenibilidad
Publicat a: Educar, N. 35 (2005) , p. 47-60, ISSN 0211-819X

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Educar/article/view/20813


14 p, 88.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir