Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/118529
Enseñanza de las ciencias desde el punto de vista del constructivismo orgánico
Marín Martínez, Nicolás (Universidad de Almería)

Títol variant: Science education from the organic constructivism’s point
Títol variant: of view
Data: 2014
Resum: Una visión del significado y su relación con el significante, desde una perspectiva constructivista, permite desarrollar una novedosa propuesta para la enseñanza de las ciencias. Este desarrollo es posible con el apoyo en un modelo de aprendizaje coherente con el constructivismo orgánico.
Resum: An overview of signified and its relationship with the significant, from a constructivist perspective, allows to develop a new proposal for teaching science. This development is possible with the support in a learning model consistent with organic constructivism.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Ensenyament de les ciències ; Constructivisme orgànic ; Significat i significant ; Tipus d'aprenentatge ; Enseñanza de las ciencias ; Constructivismo orgánico ; Significado y significante ; Tipos de aprendizaje ; Science education ; Organic constructivism ; Signified and significant ; Types of learning
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Vol. 32, Núm. 2 (Junio 2014) , p. 221-237, ISSN 0212-4521

DOI: 10.5565/rev/ensciencias.775


17 p, 403.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2014-06-03, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir